اجرای نقل و انتقال خطوط تلفن ثابت به روال معمول
معاون خدمات تجاری و مشتریان مخابرات ایران اعلام کرد

اجرای نقل و انتقال خطوط تلفن ثابت به روال معمول

زارعیان، معاون خدمات تجاری و مشتریان مخابرات ایران گفت: شائبه انتقال نیافتن خط تلفن ثابت از یک مرکز مخابراتی به مرکز دیگر کذب است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت مخابرات ایران، زارعیان افزود: نقل و انتقال خطوط تلفن ثابت مانند گذشته صورت می گیرد و مشکلی ندارد جز در مواردی که محدودیت احتمالی شبکه‌ای و زیر ساختی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: : برای تمام مشترکینی که درخواست نقل وانتقال خطوط تلفن ثابت دارند، با مراجعه به مراکز تلفنی مورد نظر و تکمیل فرم مربوط بررسی‌های فنی انجام می‌شود ودرصورتی که امکانات زیرساختی در منطقه مورد نظروجود داشته باشد در بیشتر موارد به طور عادی، انتقال انجام می‌شود.

زارعیان با اشاره به اینکه برخی مواقع تغییر مکان تلفن ثابت مورد انتظار همشهریان در کلان شهرهای داخل و خارج از منطقه مخابراتی مطرح است، گفت:بررسی‌ها نشان می‌دهد ۹۰ درصد از درخواست‌های متقاضیان در داخل منطقه به خوبی انجام می شود و چالش‌های اصلی در زمینه انتقال از یک منطقه مخابراتی به منطقه دیگر است که نیازمند امکانات زیرساختی و امکانات شبکه‌ای بیشتری است که شاید در نقاطی با محدویت امکانات مواجه باشیم.

وی گفت: در این موارد نیز استفاده از فناوری‌های جدید ارتباطی مانند سیپ فون و سیپ ترانک در حل چالش‌های پیش رو می‌تواند راهگشا باشد.

برخی از کاربران در روزهای قبل از انتقال نیافتن خطوط تلفن ثابت در برخی مواقع به نشانی های جدید گلایه‌هایی را مطرح کردند که طبق این توضیحات انتقال خط تلفن ثابت از یک مرکز مخابراتی به مراکز دیگر به صورت عادی در حال انجام است و نیازی به خریداری خط جدید وجود ندارد.

کد خبر: ۱۶۷٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha