۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
مراقب ریزش احتمالی قیمت لایت کوین باشید| احتمال ریزش قیمت تا ۱۰ دلار وجود دارد!
تحلیل بازار رمزارزها؛

مراقب ریزش احتمالی قیمت لایت کوین باشید| احتمال ریزش قیمت تا ۱۰ دلار وجود دارد!

علیرغم بهبود وضعیت کلی بازار رمزارزها طی روزهای گذشته به ویژه پس از انتشار آمار تورم اقتصادی در آمریکا، رمزارز «لایت کوین» همچنان در وضعیت خوبی قرار ندارد.

به گزارش بازار، علیرغم بهبود وضعیت کلی بازار رمزارزها طی روزهای گذشته به ویژه پس از انتشار آمار تورم اقتصادی در آمریکا، رمزارز «لایت کوین» همچنان در وضعیت خوبی قرار ندارد.

این آلت کوین که زمانی از آن تحت عنوان بیت کوین نقره ای نام برده می شد، اکنون تحت فشار شدید فروش و کاهش حجم بازار خود قرار دارد. به گفته بسیاری از کارشناسان، لایت کوین در معرض یک بازار عمیق و فراگیر خرسی قرا داشته و تاکنون موفق به عبور از مقاومت سنگین پیش روی خود روی ۶۳ دلار نشده است.

همچنین شاخص RSI نیز نشان دهنده قرار گرفتن این رمزارز در فشار فروش بیش از حد در بازه هفتگی است که آینده این رمزارز را به خطر خواهد انداخت.

مراقب ریزش احتمالی قیمت لایت کوین باشید| احتمال ریزش قیمت تا ۱۰ دلار وجود دارد!

قیمت لایت کوین درگیر برخی ملاحظات فنی است که سرمایه گذاران باید از آن آگاه باشند. اگرچه توکن لایت کوین شاهد افزایش ۵۰ درصدی اخیر قیمت از کف پایین ۴۰ دلاری خود که در جریان فروش ۱۸ ژوئن رخ داد، بوده است، اما نمودار قیمت توکن LTC نشان دهنده احتمال یک ریزش سنگین برای این رمزارز است.

قیمت لایت کوین در حال حاضر روی ۶۲.۳۰ قرار دارد. در نظر داشته باشید از زمانی که اوج های قیمت لایت کوین حدود ۴۰۰ دلار رخ داد، قیمت این تئوکن با افزایش حجم نزولی به شدت کاهش یافت.

به نظر می رسد با بازبینی رفتار گذشته لایت کوین، مشابه همان رخداد در حال وقوع بوده که در صورت عملیاتی شدن این سناریو، امکان ریزش قیمت این توکن تا ۱۰ دلار در سال ۲۰۲۳ وجود دارد.

کد خبر: ۱۶۷٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha