۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
روزانه ۳۰ هزار پرس غذا توسط موکب‌های ستاد اجرایی در مرز مهران توزیع می‌شود
برای ایام اربعین؛

روزانه ۳۰ هزار پرس غذا توسط موکب‌های ستاد اجرایی در مرز مهران توزیع می‌شود

ایلام- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام گفت: برای ایام اربعین روزانه ۳۰ هزار پرس غذا توسط موکب‌های ستاد اجرایی در مرز مهران توزیع می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ایلام، محمد زارع اظهار داشت: خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) در راهپیمایی پر شکوه اربعین یکی از جلوه‌های معنوی را پدید آورده و همه دستگاه‌ها باید تمام قد و به صورت جدی پای کار باشند تا در این مدت کوچک‌ترین خللی متوجه زائران نشود.

وی با بیان اینکه بیش از دو میلیون آب‌ معدنی سرد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، برای زوار امام حسین (ع) در مرز مهران دپو و توزیع می‌شود، افزود: با توجه به شدت گرمای مرز مهران شربت خنک هم به دست زائران می رسانیم.

زارع با بیان اینکه که فعالیت موکب‌ها برای ارائه خدمات به زائرین از ۱۹ شهریور شروع و تا سه روز پس از اربعین ادامه دارد، یادآور شد: روزانه ۲۵ تا ۳۰ هزار پرس غذا توسط موکب‌های ستاد اجرایی بین زوار توزیع می‌شود و در طول این مدت از موکب‌های فعال توسط هیات و سایر سازمان‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این روزانه ۱۰ تن یخ یعنی حدود ۵۰۰ قالب یخ در روز توسط دستگاه تولید و در بین موکب‌ها توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام تاکید کرد: ۶۰ دستگاه آب سرد کن از پل زائر تا پایانه مرزی با پیشرفته‌ترین تجهیزات در اختیار زوار قرار گرفته می گیرد.

زارع با اشاره به اینکه با توجه به خطر گرمازدگی دو هزارمتر سایه بان در پایانه برکت توسط ستاد اجرایی ایجاد شده است، بیان کرد: گروه های جهادی ساماندهی شده برای ارائه فعالیت در موکب‌ها مرز مهران در آماده‌باش کامل باشند.

کد خبر: ۱۶۷٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha