۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
۴۸۰۰ واحد مسکن ملی استان سمنان در دست ساخت است
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

۴۸۰۰ واحد مسکن ملی استان سمنان در دست ساخت است

سمنان- حمیدی، معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در این استان چهار هزار و ۸۱۷ واحد مسکن ملی در دست ساخت داریم، گفت: روند ساخت ۴۵۰ واحد ساختمانی جدید در شهر سمنان شروع شده است.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره آخرین وضعیت مسکن ملی و با بیان اینکه ۱۸ هزار متقاضی در استان سمنان تشکیل پرونده دادند، بیان کرد: پنج هزار و ۲۰۰ نفر از متقاضیان واریز وجه خودشان را انجام دادند تا رسماً متقاضی مسکن ملی محسوب شوند.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۸۱۷ واحد مسکن ملی در دست ساخت داریم، تاکید کرد: تعدادی از این مسکن ها از پروژه های قبلی مسکن مهر دولتی باقی مانده بود که انجام و تحویل مردم می شود.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی به بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(رع) و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) واگذار کنیم تا بهتر بتوانیم شاهد روند ساخت این مسکن ها باشیم.

چهار هزار و ۸۱۷ واحد مسکن ملی در دست ساخت داریم

حمیدی با بیان اینکه روند ساخت ۴۵۰ واحد ساختمانی جدید در شهر سمنان شروع شده است، گفت: تا هفته آتی برای دو هزار واحد تصمیم گیری می کنیم که بین بنیاد مسکن و ستاد اجرایی و قرارگاه واگذار شود و شاهد شروع عملیات اجرایی این طرح باشیم.

وی افزود: از متقاضیان می خواهیم که نسبت به واریز اولیه اقدام کنند چرا که پیمانکار برای آغاز عملیات اجرایی ساختمان ها می بایست پولی را داشته باشد ما نیز از سوی دیگر توافقاتی را با بانک مسکن داشتیم که از محل آورده ۲۰ درصد اولیه مردم بتوانیم پروژه های جدید را معرفی و پروژه هایی که داوطلبان واریز وجه نکرده اند را هم آغاز کنیم تا عملیات اجرایی آنان معطل نماند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه مسکن ملی به صورت شناور است یعنی واگذاری آن مدل های مختلفی دارد تا مردم ترغیب شوند و خودشان در این طرح مشارکت داشته باشند، گفت: مدل های واگذاری دو یا چند نفره بابت زمین نیز وجود دارد و خانواده ها و اقوام می توانند از امکان ساخت واحد ها به صورت دست جمعی هم استفاده کنند.

حمیدی با بیان اینکه کارخانه ها و مراکز تجاری و ... نیز برای مسکن کارکنان شان می توانند در این طرح شرکت کنند، تاکید کرد: این طرح فرصت خوبی برای خانه دار کردن کارکنان جوان مجموعه ها محسوب می شود.

کد خبر: ۱۶۷٬۷۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha