۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
حمل بار در شهرک صنعتی آق قلا با مشکلات زیادی روبه رو است
مدیرعامل شرکت سازه های فولادی ایستا:

حمل بار در شهرک صنعتی آق قلا با مشکلات زیادی روبه رو است

گرگان- چن سبلی، مدیرعامل شرکت سازه های فولادی ایستا گفت: وضعیت آسفالت شهرک صنعتی آق قلا مناسب نیست و کامیون ها با بارهای سنگین دچار مشکل می شوند.  

عبدالحی چن سبلی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ترمیم و انجام آسفالت شهرک صنعتی آق قلا وظیفه ای بر عهده اصلی شرکت شهرک های صنعتی استان است.

وی با تاکید بر اینکه شهرک صنعتی باید زیر ساخت های ایده آلی داشته باشد، ادامه داد: وضعیت آسفالت و جوی های آب در خیابان های شهرک صنعتی مساعد نیست.

مدیرعامل شرکت سازه های فولادی ایستا که بیش از 10 سال در این شهرک فعالیت دارد، ادامه داد: با یک بارش خیابان های شهرک صنعتی آق قلا مثل رودخانه عمل می کند و از آب جاری می شود.

چن سبلی با بیان اینکه کامیون هایی که برای بارگیری به داخل شهرک می آیند بالای 30 تن وزن دارند، افزود: همیشه راننده های کامیون بابت آسفالت های شهرک مشکل دارند و از این وضعیت شکایت می کنند.

وی با اشاره به فاضلاب شهرک و وجود زباله ها افزود: بزرگترین شهرک صنعتی استان گلستان در آق قلا است ولی این شهرک نتوانسته خدمات مطلوبی به واحدهای تولید کننده ارایه دهد.

مدیرعامل شرکت سازه های فولادی ایستا تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در شهرک صنعتی آق قلا، نبود تابلوهای خیابان بندی و نام گذاری شده در سطح شهرک است که باعث می شود در آدرس دهی به مراجعه کنندگان دچار مشکل شویم.

چن سبلی در خصوص قطعی های برق هم افزود: وقتی برق شهرک صنعتی قطع می شود، آب، تلفن و اینترنت هم دچار قطعی می شود به عبارتی همه فعالیت ها مختل می شود.

وی در خاتمه یادآور شد: ما به عنوان یکی واحد تولیدی برای خود برق اضطراری تهیه کرده و در مواقع قطعی برق از آن استفاده می کنیم اما شهرک نیز باید فکری کند چون تلفن و اینترنت هم برای فعالیت های روزانه واحدهای تولید کننده لازم است.

کد خبر: ۱۶۷٬۴۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha