۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
پرداخت آنی مالیات نقل و انتقال خودرو، فقط از طریق سامانه‌های مالیاتی

پرداخت آنی مالیات نقل و انتقال خودرو، فقط از طریق سامانه‌های مالیاتی

معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور تأکید کرد: پرداخت برخط (آنلاین) مالیات نقل و انتقال خودرو، صرفاً از طریق سامانه‌های سازمان امور مالیاتی امکان‌پذیر است.

به گزارش بازار به نقل از رسانه مالیاتی ایران، افشین خدامرادی معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: مؤدیان مالیاتی برای نقل و انتقال خودرو، می‌توانند با توجه به برخط بودن سامانه‌های سازمان امور مالیاتی از طریق دو سامانه مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir و یا https://cartransfer.tax.gov.ir/MY/Help/HelpMe با اطمینان خاطر، عملیات پرداخت خود را انجام دهند تا در مراحل و اقدامات بعدی دچار مشکل نشوند.

خدامرادی با اشاره به اینکه پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو از طریق سایر سامانه‌ها و یا نرم افزارهای کاربردی (اپلیکیشن) ‌ها نیز امکان‌پذیر است، گفت: برخی از مؤدیان، از طریق اپلیکیشن‌های موجود اقدام به پرداخت می‌نمایند که به دلیل برخط نبودن و همچنین نداشتن قابلیت وصول آنی مالیات، سبب ایجاد نارضایتی برای مؤدیان و انجام نشدن فرآیند تعویض پلاک در زمان مقرر شده است.

خدامرادی تاکید کرد سازمان امور مالیاتی در قبال مشکلات و پیامدهای عملیات مالیات نقل و انتقال خودرو با نرم‌افزارهای تولیدشده در خارج از سازمان پاسخگو نخواهد بود. معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی خاطرنشان کرد: مؤدیان مالیاتی برای آشنایی بیشتر و استفاده صحیح از سامانه مالیات نقل و انتقال خودرو، حتماً نسخه راهنمای این سامانه را مطالعه نمایند.

کد خبر: ۱۶۷٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha