۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
چرا دوربین مداربسته هایک ویژن؟ با هایک ویژن بیشتر آشنا شوید

چرا دوربین مداربسته هایک ویژن؟ با هایک ویژن بیشتر آشنا شوید

در این مطلب قصد داریم ضمن پرداختن به موضوع امنیت، درباره محصولات این برند به‌خصوص دوربین مداربسته هایک ویژن اطلاعاتی را در اختیار شما گذاشته و نمایندگی هایک ویژن در ایران را به شما معرفی کنیم.

به گزارش بازار، چنانچه برای حفظ امنیت محل کار و یا خانه خود در فکر تامین تجهیزاتی از قبیل دوربین مدار بسته و ... هستید، برند هایک ویژن یکی از آن برندهایی است که حتما از طرف فروشندگان و شرکت‌های تامین کننده به شما پیشنهاد می‌شود. برند هایک ویژن یک برند چینی است که در حوزه در طراحی، ساخت و تامین قطعات دوربین‌های مداربسته فعالیت دارد و محصولات خود را به اغلب کشورهای دنیا صادر می‌کند.

در این مطلب قصد داریم ضمن پرداختن به موضوع پراهمیت امنیت، درباره محصولات این برند به‌خصوص دوربین مداربسته هایک ویژن اطلاعاتی را در اختیار شما گذاشته و نمایندگی هایک ویژن در ایران را به شما معرفی کنیم.

چرا به داشتن امنیت نیاز داریم؟

امروزه داشتن امنیت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر فردی به شمار می‌آید که دو بعد مهم آن را می‌توان در امنیت جانی و مالی دانست؛ زیرا وقتی جان شما در خطر باشد، احساس آسایش و آرامش در زندگی نخواهید داشت؛ همچنین اگر مالی که برای آن زحمت کشیده‌اید نیز مورد سرقت و یا هر آسیبی قرار گیرد، زحمات چند ساله شما بر باد رفته و باز هم نمی‌توانید از لذت‌های زندگی بهره‌مند شوید و با آرامش زندگی کنید؛ بنابراین لازم است با استفاده از تجهیزات مشخصی شرایطی را برای خود فراهم نمایید که بتواند امنیت شما را در زندگی تامین نماید.

دوربین مداربسته چیست و چه کاربردی دارد؟

پیش از آنکه به معرفی برند هایک ویژن و دوربین مداربسته هایک ویژن و کارایی آن بپردازیم، لازم است ببینیم به‌طورکلی دوربین مداربسته به چه دستگاهی گفته می‌شود و این دستگاه چه قابلیتی در تامین امنیت دارد. اگر به ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری و.... توجه کرده باشید، حتما دوربین‌های مداربسته بسیاری را دیده‌اید و درحال‌حاضر دیگر کسی نیست که با آن‌ها آشنا نباشد و وجود این دوربین‌ها در مکان‌های مختلف اعم از ساختمان‌های مسکونی، فروشگاه‌ها و ... توجه افراد را به سمت خود جلب نکرده باشد؛ زیرا در این سال‌های اخیر وجود دوربین‌ها سبب شده تا حد زیادی از بروز سرقت و یا سایر جرم‌ها و .. کاسته شود، حتی اگر چنین اتفاقی نیز روی دهد، به راحتی با دیدن فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته می‌توان سارقان و افرادی که مخل آسایش مردم به هر طریقی شده‌اند را شناسایی کرد.

دوربین‌ مداربسته closet circuit television یا همان cctv یک جعبه جادویی مداربسته است که در طی چندین سالی که به بازار آمده کمک کرده تا مردم بتوانند امنیت محیط‎‌های مختلف را تامین نمایند اما این دستگاه از گذشته تاکنون به یک شکل باقی نمانده و با توسعه فناوری‌های جدید، ساختار این دستگاه‌ها نیز تغییر پیدا کرده و به دستگاه‌های پیشرفته امروزی تبدیل شده است؛ به طوریکه می‌توان با نصب آن‌ها در هر جایی، رویدادها را یا به‌ صورت زنده مشاهده کرد و یا با ضبط اتفاقات در حافظه، درصورت نیاز به آن‌ها رجوع نمود.

چرا دوربین‌ مداربسته هایک ویژن؟

درحال‌حاضر شرکت‌ها و برندهای مختلفی در دنیا اقدام به تولید دستگاه‌ها و تجهیزات دوربین مداربسته کرده‌اند که البته محصولات هایک ویژن hikvision یکی از بهترین برندهای حال‌حاضر به شمار می‌آید. محصولات این شرکت در کشور چین تولید شده و همان‌طورکه اشاره کردیم به سایر کشورها فرستاده می‌شود.

گفتیم که محصولات هایک ویژن ساخت شرکت چینی hikvision است که توانسته ازنظر پیشرفت در ساختار و کارایی بالا، به یکی از بهترین محصولات دنیا در این زمینه تبدیل شود. طراحی زیبا و کاربردی، تنوع محصولات، کیفیت بی‌نظیر و استفاده از بهترین لنزها و دوربین‌ها موجب شده تا این تجهیزات رتبه بالایی را در دنیا به دست آورده و افراد بسیاری برای خرید دنبال این محصول باشند.

اگر بخواهیم ویژگی‌های دوربین مداربسته هایک ویژن را در چند جمله خلاصه کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوربین‌های مداربسته هایک ویژن از تنوع بالایی برخوردار است.
  • از لنزهای باکیفیتی در ساخت این دوربین‌ها استفاده شده است.
  • قابلیت پردازش تصویر و بالا بردن کیفیت برای آن‌ها فراهم شده است.
  • تصاویر دریافتی با وضوح بالایی دریافت و ضبط می‌شود.
  • امکان ارتقای دوربین‌ها و یا افزودن به تعداد آن‌ها در هر ساختمان و جایگاهی امکان‌پذیر است.
  • نصب و استفاده از محصولات مختلف هایک ویژن بسیار آسان است.
  • نمایندگی هایک ویژن در اغلب کشورها وجود دارد.

معرفی انواع دوربین مداربسته هایک ویژن بر اساس تکنولوژی و عملکرد

همان‌طور که می‌دانید برندهای متعددی که انواع تجهیزات و دوربین‌های مداربسته را تولید و به بازار عرضه می‌کنند، همگی دارای تنوع بالایی در محصولات هستند؛ به طوری‌که دست مشتری برای خرید هر نوع محصولی باز است؛ به عنوان مثال خریدار می‌تواند برای یک مغازه کوچک و یا برای یک برج مسکونی و تجاری بزرگ اقدام به خرید دوربین مداربسته نماید.

دوربین مداربسته آنالوگ:

برای این نوع دوربین‌ها بستری طراحی شده که می تواند اطلاعات خود را به صورت سیگنال منتقل نمایند. برای دوربین‌های مداربسته برند هایک ویژن دستگاه ضبط کننده‌ای درنظر گرفته‌شده که از نوع DVR می‌باشد و برای اتصال دوربین به دستگاه از کابل کواکسیال استفاده می‌کند.

ویژگی این دسته از محصولات هایک ویژن نسبت به مدل‌های دیگر که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، قیمت پایین‌شان است؛ هر چند که دوربین‌های آنالوگ تا همین چند سال پیش از کیفیت پایینی برخوردار بودند اما درحال‌حاضر این نوع دوربین‌ها به صورت HD ارائه شده‌اند که توانسته کیفیت را تا حد زیادی افزایش دهد.

دوربین مداربسته تحت شبکه:

این نوع دوربین‌های هایک ویژن ساختاری خلاف دوربین‌های آنالوگ دارد، به گونه‌ای که قادراند اطلاعات دریافتی را به صورت دیجیتال و تحت پروتکل‌های شبکه که طراحی و چیدمان شده است ارسال نمایند.

ویژگی دیگر این دوربین‌ها آن است که تصاویر در آن‌ها به صورت NVR ذخیره شده و از کابل شبکه برای اتصال دستگاه به دوربین استفاده می‌شود. کیفیت بسیار بالای تصاویر، بهره‌مندی از قابلیت‌های هوشمندانه در پردازش تصویر سبب شده این نوع از دوربین‌های مداربسته هایک ویژن به پرطرفدارترین دستگاه‌ها در این حوزه تبدیل شود. یک نکته در مورد دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن آن است که از قیمت بالاتری نسبت به نوع آنالوگ برخوردار است.

دوربین مداربسته هایک ویژن

دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن در ایران

با توجه به اهمیت بحث امنیت در محیط‌های زندگی و کاری، بهترین کار برای تامین آن استفاده از دوربین‌های مداربسته با کیفیت است. از آنجا که برند هایک ویژن محصولات متنوعی را در این حوزه به بازار عرضه کرده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام به خرید هر یک از محصولات این حوزه حتما در نمایندگی هایک ویژن دوربین‌های مختلف این برند را ببینید.

برای یک انتخاب و خرید آسان پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت نمایندگی هایک ویژن مراجعه کنید و با برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی این نمایندگی و دریافت مشاوره از کارشناسان این مرکز، دوربین مداربسته مناسب محیط خود را سفارش دهید.

کد خبر: ۱۶۷٬۳۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha