۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
بهترین صرافی خرید تتر در ایران

بهترین صرافی خرید تتر در ایران

همانند بسیاری از دارایی‌های با ارزش نظیر طلا، نقره، دلار و… تتر (USDT) هم منابعی را جهت خریداری و فروش دارد.

به گزارش بازار، همانند بسیاری از دارایی‌های با ارزش نظیر طلا، نقره، دلار و… تتر (USDT) هم منابعی را جهت خریداری و فروش دارد. صرافی‌های آنلاینی که به تعداد موهای سرتان در فضای اینترنت موجود هستند و انواع رمزارزها را به شما ارائه می‌دهند. اما کدامیک اعتبار بیشتری دارند؟ آیا می‌توانیم برای خرید تتر (https://ok-ex.io/buy-and-sell/USDT) به همه‌ی آنها مراجعه کنیم؟ آیا ثبت نام در همه‌ی آنها بلامانع است؟ طبیعتا پاسخ خیر است. پیش از پاسخ به این سوالات مهم اجازه دهید تا دقیقا بفهمیم تتر چیست؟

تتر چیست؟

بدون شک تا به حال نام ارز دیجیتال و رمز ارز به گوشتان خورده است، اما آیا میدانید برخی از این ارزهای دیجیتالی همیشه قیمتی پایدار و ثابت دارند؟ ارز تتر (USDT) دقیقا یکی از همین مدل کریپتوکارنسیها محسوب میشود. سوال این است که با این ویژگی چرا معامله گران چرا به خرید تتر روی می آورند؟ مگر هدف آن‌ها کسب سود در نتیجه نوسان قیمت نیست؟

با ما در ادامه همراه باشید تا به طور کامل به مبحث خرید و فروش تتر و بررسی قیمت لحظه‌ای این ارز رمزنگاری شده بپردازیم.

توکن‌های تتر دارایی‌هایی هستند که به آسانی مانند سایر ارزهای دیجیتال در سراسر بلاک چین حرکت می‌کنند، اما به صورت ۱ به ۱ به ارزهای دنیای واقعی متصل می‌شوند.

توکن‌های تتر به عنوان استیبل کوین شناخته می‌شوند، چرا که به دلیل اتصال به ارز فیات، ثبات قیمت دارند. این ویژگی به معامله‌گران، بازرگانان و صندوق‌ها در هنگام خروج از موقعیت‌های بازار راه‌حلی با نوسانات کم ارائه می‌دهد که این خود بزرگ‌ترین عامل در روی آوردن کاربران به خرید تتر می‌باشد.

همه توکن‌های تتر با یک ارز فیات منطبق (مثلاً ۱ USD₮ = ۱ USD) ۱ به ۱ می‌شوند و ۱۰۰٪ توسط ذخایر تتر پشتیبانی می‌شوند.

رمز ارز تتر در واقع یک ارز پایدار (به انگلیسی: stablecoin) با پشتوانه دلار آمریکاست. به این معنا که قیمت خرید رمز ارز تتر همیشه برابر با ۱ دلار بوده، هست و خواهد بود. به عبارت دیگر: قیمت هر ۱ تتر = ۱ دلار آمریکا.

بهترین صرافی خرید تتر کدام است؟

با بررسی کلی میان صرافی های رمزارز ایرانی و خارجی می‌توانیم به یک جمع بندی مناسبی برسیم. یکی از معیارهای مهمی که می‌توانید در جهت اعتبار سنجی صرافی خرید ارز دیجیتال، مبنا قرار دهید حجم پول و نقدینگی موجود در آن صرافی است، البته که شما نمی‌توانید نقدینگی دقیق یک صرافی را متوجه شوید، اما با دیدن بخش تریدر یک صرافی و حجم معاملاتی که در آن وجود دارد می‌توانید به یک نتیجه گیری مناسبی برسید.

معیار بعدی که برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال معتبر می‌توانید در نظر داشته باشید، داخلی بودن آن است. شاید به دلیل عدم اطلاع کافی از پلتفرم های بومی داخلی با خود بگویید خرید تتر از صرافی خارجی خیلی خیلی مطمئن تر است، اما این درست نیست.

همین چند وقت پیش بود که بایننس، ایرانیان را به طور کامل تحریم کرد یعنی اگر شما به عنوان یک ایرانی در این صرافی معامله‌ای انجام بدهید دارایی شما بلوکه خواهد شد.

به طور کلی صرافی های خارجی ریسک زیادی را برای سرمایه شما خواهند داشت و بهترین کار ثبت نام در یک صرافی ایرانی است.

صرافی خرید ارز دیجیتال اوکی اکسچنج از جمله پلتفرم های بومی ایران است که توسط برنامه نویسان و متخصصان ماهر بلاک چین توسعه یافته است. این صرافی به دلیل قدمت و اعتبار زیادی که میان مردم ایران دارد می‌تواند یکی از گزینه های اصلی شما باشد. کار با این صرافی هم آسان است و هیچگونه پیچیدگی خاصی ندارد. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این صرافی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ثبت نام آسان و احراز هویت فوری
  • ارائه بیش از ۸۰۰ رمزارز مانند بیت کوین، اتریوم، تتر و…
  • اپلیکیشن اندروید و ios
  • رابط کاربری حرفه ای
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • کیف پول ایمن و اختصاصی برای هر فرد

همه‌ی این موارد به شما یک صرافی کامل را در جهت انجام معاملات رمزارزی ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن بهره مند شوید.

خرید تتر با کارمزد کم

یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی که احتمالا برایتان مطرح می‌شود این است که خرید و فروش تتر چه مقدار کارمزد خواهد داشت؟ این مورد معمولا در همه‌ی صرافی ها یکسان است. توجه داشته باشید که به طور خاص در صرافی ok-ex شما می‌توانید از دو راه به خرید و فروش تتر بپردازید:

  1. خرید و فروش تتر از تبادل سریع
  2. خرید و فروش تتر از تریدر

با استفاده از تبادل سریع می‌توانید هر کریپتوکارنسی و توکنی که مد نظر دارید را به صورت آنی معامله کنید، بدون اینکه در صف معاملاتی قرار بگیرید! قیمت روز خرید تتر در این بخش به صورت آنلاین با توجه به نرخ USDT (Tether) در بازار جهانی مشخص می‌شود. کارمزد این قسمت به دلیل سرعت و امنیتی که اوکی اکسچنج برای کاربران به ارمغان آورده است نسبت به تریدر کمی بالاتر است.

در تریدر اما همانند تبادل سریع با امنیت بالا می‌توانید معامله کنید با این تفاوت که باید اوردر خود را مشخص کنید، یعنی قیمت تتر به تومان را پیشنهاد دهید و منتظر بمانید که با توجه به صف خرید و فروش، اوردر شما فعال شود. قیمت لحظه ای تتر و روز آن هم همانطور که می‌دانید با توجه به نرخ دلار به تومان مشخص می‌شود؛ زیرا تتر یک رمزارز پایدار (stablecoin) محسوب می‌شود.

کد خبر: ۱۶۷٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha