۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
شکسته شدن الگوی مثلث نزولی «جاسمی کوین»| تعیین اهداف بعدی قیمت
تحلیل بازار رمزارزها؛

شکسته شدن الگوی مثلث نزولی «جاسمی کوین»| تعیین اهداف بعدی قیمت

پیش بینی قیمت توکن جاسمی (JASMY) ما دقیقاً همانطور که در گزارش قبلی پیش بینی شده بود در حال تحقق بوده و قیمت همچنان در حال افزایش است.

به گزارش بازار، پیش بینی قیمت توکن جاسمی (JASMY) ما دقیقاً همانطور که در گزارش قبلی پیش بینی شده بود در حال تحقق است. توکن جاسمی، با موفقیت شکست از گوه نزولی را مجدداً آزمایش کرده و اکنون در حال آزمایش مجدد مقاومت پیش رو است.

از زمانی که قیمت به زیر حمایت اصلی ماهانه ژوئن شکسته شد، سطح ۰.۰۱۰۷-۰.۰۱۲ دلار به یک مقاومت اصلی تبدیل شده و گاوها برای غلبه بر این مقاومت به افزایش حجم معاملات نیاز دارند.

صبح روز دوشنبه، قیمت بیت کوین بار دیگر شروع به افزایش کرد و بالاترین سطح هفته گذشته یعنی ۲۳۵۰۰ دلار را پس گرفت. با توجه به عملکرد مثبت بیت کوین و قیمت اتریوم، بسیاری از آلتکوین ها نیز شروع به پامپ کردند. توکن جاسمی نیز از روز گذشته ۲.۵ درصد افزایش قیمت یافته و اکنون با قیمت ۰.۰۱۰۷ دلار معامله می شود.

پیش بینی قیمت توکن جاسمی

شکسته شدن الگوی مثلث نزولی «جاسمی کوین»| تعیین اهداف بعدی قیمت

تحلیل فنی نمودار قیمت جاسمی، شکست واضح از الگوی مثلث نزولی را نشان می دهد. حرکت قیمت نیز این شکست را در تایم فریم های چهار ساعته و یک روزه تایید کرده است.

هدف اندازه گیری شده برای این شکست روی ۰.۰۱۶۸ دلار قرار دارد. تنها مانعی که در راه رسیدن به این هدف قیمتی وجود دارد، مقاومت ۰.۰۱۲ دلار است. با این وجود، این مقاومت که تاکنون چندبار آزمایش شده، احتمالاً در آزمایش مجدد بعدی شکسته خواهد شد.

پیش‌بینی قیمت توکن جاسمی در سطح ۰.۰۲ دلار نیز در صورتی که حرکت قیمت بتواند سطح ۰.۰۱۲ دلار را بازیابی کند، روی میز قرار خواهد گرفت. این سطح قیمت همچنین با سطح اصلاحی فیب ۰.۶۱۸ و میانگین متحرک ۲۰۰ روزه همخوانی دارد. با این حال توصیه می شود حد ضرر خود را روی کف قیمت هفته گذشته یعنی ۰.۰۹۲۶۱ دلار نگه دارید.

کد خبر: ۱۶۶٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha