۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
طرح های اقتصادی سیستان و بلوچستان تامین اعتبار شود
نماینده حوزه انتخابیه سیستان:

طرح های اقتصادی سیستان و بلوچستان تامین اعتبار شود

سیستان- سرگزی، نماینده حوزه انتخابیه سیستان گفت: منابع لازم برای تکمیل و راه اندازی پروژه های اقتصادی در سیستان و بلوچستان تامین شود.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: هم اکنون شمار قابل توجهی از نیروهای جوان و حتی تحصیل کرده از امکان اشتغال بی بهره اند، از این رو اختصاص منابع لازم جهت تکمیل منطقه آزاد سیستان، بازارچه های مرزی و فعال سازی معادن سیستان با رویکرد اشتغالزایی ضروری است.

نماینده حوزه انتخابیه سیستان با تاکید بر شناسایی عوامل و موانع کسب و کار در استان، گفت: تعداد زیادی از پروژه های اقتصادی در استان را می توان با استفاده از منابع مالی وارد مدار تولید و فعالیت کرد.

سرگزی با بیان اینکه، معادن رنگینی در این استان وجود دارد که به دلیل نبود زیرساختهای لازم مورد بهره‌بردای قرار نگرفته است، افزود: انتظار می رود دولت در این بخش ورود کند.

وی تصریح کرد: در صددیم تا با رایزنی های لازم موانع پیش رو را برداشته و زمینه را برای برون رفت از شرایط فعلی منطقه فراهم کنیم.

نماینده حوزه انتخابیه سیستان گفت: استفاده از نیروهای انسانی متخصص و متعهد بومی استان در سطح ملی از جمله پیشنهاداتی است که پیگیری می شود.

کد خبر: ۱۶۶٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha