۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
۲۴۰ میلیارد تومان از درآمدهای استان ایلام محقق شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۲۴۰ میلیارد تومان از درآمدهای استان ایلام محقق شد

ایلام- رشنوادی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: در سال جاری ۲۴۰ میلیارد تومان از درآمدهای استان ایلام محقق شده است.

سعید رشنوادی در گفت و گو با بازار اظهار داشت: برای سال ۱۴۰۱ درآمدهای استان ۷۲۸ میلیارد تومان مصوب شده که در چهار ماهه اول امسال ۲۴۰ میلیارد تومان یعنی نزدیک به ۳۳ درصد تحقق پیدا کرده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: میزان درآمدهای استان در سال جاری در مقایسه با سال گذشته از رشد ۶۷ درصدی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به وصول درآمدهای استان از شرکت های نفتی، افزود: مصوب شده درآمدهای شرکت هایی که وابسته به نفت هستند و تحت عنوان پیمانکاری برای شرکتهای نفت و پتروشیمی ایلام کار می کنند، از پایان تیرماه تمام اسناد این شرکت ها به ایلام انتقال پیدا کرده در خود استان به عنوان منبع درآمدی استان محقق شود.

رشنوادی در خصوص مصوبه دولت برای افزایش ۲۰۰ میلیارد تومانی بودجه استان در سال جاری گفت: در راستای تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ مصوب شده که ۲۰۰ میلیارد تومان از محل فروش دارایی های سرمایه ای به درآمدهای استان اضافه شود.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی همه مکلف به این هستند که در این راستا نسبت به احصای اموال منقول و غیرمنقولی که مازاد هستند اقدام کنند.

کد خبر: ۱۶۶٬۸۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha