۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی عرضه مستقیم کالا در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی عرضه مستقیم کالا در استان بوشهر

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی عرضه مستقیم کالا در استان بوشهر از نیمه دوم امسال خبر داد.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در شورای اداری مصوب شد که مدیران اجرایی و فرمانداران نسبت به برپایی نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی در نیمه دوم امسال اقدام کنند و طبق برنامه ریزی صورت گرفته هر هفته یک نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان خواهیم داشت.

وی افزود: در برپایی نمایشگاه‌ها، نگاه ویژه ای به تولیدات بومی استان داریم و ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با بازارهای هدف مورد تاکید قرار دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و اصناف و سایر دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط باید نهایت تلاش خود را برای کیفیت بخشیدن به نمایشگاه‌ها و دسترسی راحت مردم به آن به کار گیرند.

محمدی‌زاده با تاکید بر لزوم تامین لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید یادآور شد: نخستین نمایشگاه را در نیمه نخست امسال و از شهریور ماه با عنوان کیف و کفش و لباس با پوشش اسلامی برپا می‌کنیم.

وی بیان کرد: تولید کنندگان پوشاک با پوشش اسلامی مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند و انتظار می‌رود، دانش‌آموزان بتوانند تمام اقلام مورد نیاز خود را از این نمایشگاه‌ها تهیه کنند.

کد خبر: ۱۶۶٬۷۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha