۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
پوکه معدنی در تهران: پوکه رضایی

پوکه معدنی در تهران: پوکه رضایی

پوکه معدنی شناخته شده برای بسیاری از افراد است و شاید امروزه کمتر کسی نام پوکه معدنی را نشنیده باشد.

به گزارش بازار، پوکه معدنی شناخته شده برای بسیاری از افراد است و شاید امروزه کمتر کسی نام پوکه معدنی را نشنیده باشد. این سنگ که کاربرد بسیار زیادی دارد از سنگ های آتش فشانی است که با نام پومیس و یا پامیس نیز شناخته می شود. از پوکه معدنی در بسیاری از موارد از قبیل ساختمان سازی، کشاورزی، سد سازی و... استفاده می شود.

پوکه معدنی انواع زیادی دارد که پوکه معدنی قروه یکی از بهترین نوع این سنگ معدنی می باشد.

فروش پوکه معدنی در تهران توسط مجموعه ی پوکه معدنی رضایی انجام می گیرد و این مرکز انواع مرغوب ترین پوکه معدنی ها از جمله پوکه معدنی قروه را عرضه می نماید. بنابراین برای خرید پوکه معدنی در تهران با ما تماس بگیرید.

نحوه تشکیل پوکه معدنی

سنگ ها در لایه های زیرین زمین در اثر حرارت ذوب شده و این مواد معدنی که شامل گاز های دی اکسید کربن، دی اکسید گوگرد و بخار آب هستند و با توجه به چگالی کم به سمت باالا حرکت کرده و از دهانه ی آتش فشان خارج می شوند و پس از آتش فشان، مواد بر روی سطح زمین بر اثر سرما، خنک شده و شکل جامد می گیرند. زمانی که مواد مذاب سرد می شوند، گاز های درون این مواد نیز خارج می شوند و حفره هایی را از خود باقی می گذارند و به همین علت است که پوکه معدنی دارای حفره هایی در سطح خود بوده که از ویژگی های منحصر به فرد آن به شمار می رود.

ویژگی پوکه معدنی قروه

سنگ ها هر یک دارای ویژگی هایی هستند که در این میان پوکه معدنی از جمله پوکه معدنی قروه تفاوت زیادی با سنگ های معمولی دارد. یکی از ویژگی های پوکه معدنی قروه، ویژگی ظاهری آن است. پوکه معدنی را می توان در رنگ های سیاه، سفید، خاکستری و قهوه ای یافت. در برخی از کشور ها مانند شود ما معادن پوکه معدنی وجود دارد که پوکه معدنی قروه از یکی از معادن در شهر کردستان یافت می شود. شکل ظاهری پوکه معدنی با سایر سنگ ها تفاوت دارد و شامل بافت اسفنجی شکل بوده که موجب سبکی و مقاومت بالا در این سنگ شده است. بافت پوکه معدنی متخلخل بوده و دارای منافذی است که موجب کاهش وزن در این سنگ شده و می توان برای مواردی که وزن سازه اهمیت دارد از این سنگ مقاوم بهره برد. یکی دیگر از ویژگی های پوکه معدنی مقاومت و استحکام بالای آن در برابر حرارت می باشد بنابراین پوکه معدنی عایق خوبی در مقابل حرارت بوده و سنگ نسوز است. از سایر ویژگی های پوکه معدنی قروه می توان به عایق بودن این سنگ در مقابل صدا اشاره کرد. پوکه معدنی مقاومت بسیار بالایی در مقابل فشار داشته و در مقابل رطوبت عایق بسیار خوبی است. یکی از خواص بسیار مهم این سنگ، وجود املاح معدنی در آن است که موجب مفید بودن آن در بخش باغداری و کشاورزی شده است.

پوکه معدنی

فروش پوکه معدنی در تهران

امروزه فروش پوکه معدنی در تهران بسیار پر رونق بوده و افراد زیادی برای مصارف گوناگون از پوکه معدنی بهره می برند. پوکه معدنی در کیفیت های مختلفی عرضه می شود و برای خرید پوکه معدنی در تهران باید حتما نوع با کیفیت را تهیه کنید. فروش پوکه معدنی در تهران در مرکز پوکه معدنی رضایی در نوع مرغوب و با کیفیت انجام می گیرد و افراد برای خرید انواع پوکه معدنی مورد نظر خود مانند پوکه معدنی قروه می توانند با تماس با این مجموعه محصولات مورد نظر را تهیه نمایند.

انواع پوکه معدنی

پوکه معدنی عدسی، پوکه معدنی بادامی، پوکه معدنی فندقی، پوکه معدنی نخودی، پوکه معدنی سیاه، پوکه معدنی ماسه ای از انواع پوکه معدنی ها می باشند که دارای ابعاد مختلفی بوده و برای استفاده های گوناگون می توان از آن ها بهره برد.

هر یک از انواع پوکه معدنی ها برای موارد مختلفی مناسب هستند و پیش از خرید این سنگ باید ابتدا مشخص کنید که چه نوع از آن مناسب با استفاده ی مودر نظر شما می باشد.

کاربرد پوکه معدنی

پوکه معدنی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و این سنگ با ارزش دارای خواص بسیار زیادی است که موجب مورد توجه قرار گرفتن آن شده است. در ادامه به کاربرد های پوکه معدنی خواهیم پرداخت.

  • کاربرد پوکه معدنی در بخش ساختمان سازی

رشد شهر ها و افزایش جمعیت موجب شده که ساختمان ها به شکل آپارتمانی ایجاد شوند. بنابراین برای ساخت اپارتمان ها دو اصل مهم وجود دارد که شامل وزن سبک سازه و مقاومت بالای آن می باشد. از طرفی به جهت زلزله خیز بودن کشورمان، مهندسان در تلاش هستند که وزن سازه ها را کم تر کنند. بنابراین با استفاده از پوکه معدنی در تهران و سایر شهر ها، می توان به تمامی این ویژگی های مورد انتظار در ساختمان سازی دست یافت زیرا پوکه معدنی دارای استحکام بالایی بوده و به دلیل بافت اسفنجی دارای وزن بسیار سبک تر از دیگر سنگ ها می باشد. همچنین در کنار این دو مزیت مهم، پوکه معدنی دارای مزایای بسیار زیاد دیگری هم می باشد که موجب استفاده ی بیشتر آن در بخش ساخت سازه ها شده است زیرا پوکه معدنی عایق حرارت و صوت و انرژی می باشد و در مقابل رطوبت نیز بسیار مقاوم و عایق می باشد.

  • کاربرد پوکه معدنی در کشاورزی

در کشاورزی پوکه معدنی قروه بسیار مورد توجه قرار گفته است. این سنگ دارای خواص معدنی بسیار زیادی است که مناسب برای رشد گیاهان بوده و به همین دلیل از آن در بخش رشد گیاهان استفاده می شود. استفاده از بسیاری از کود ها، به گیاهان آسیب می رساند به همین دلیل کاربرد پوکه معدنی در کشاورزی به دلیل املاح معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین می توان از این سنگ به جای کود های شیمیایی بهره برد. همچنین دلیل دیگر استفاده از پوکه معدنی در بخش کشاورزی جلوگیری از هدر رفتن آب و در کردن آفات و حشرات می باشد.

  • کاربرد پوکه معدنی در صنعت

به دلیل این که پوکه معدنی دارای تحمل پذیری بالایی در مقابل حرارت است، از آن برای صنایع ریخته گری و متالوژی استفاده ی زیادی می شود. بنابراین در بخش صنایع نیز استفاده ی گسترده ای را از پوکه معدنی ها داریم. جهت تهیه ی انواع پوکه معدنی مانند پوکه معدنی قروه به سایت پوکه معدنی رضایی مراجعه کرده و خرید پوکه معدنی در تهران و شهرستان ها را با قیمت ارزان و از مرکز معتبر انجام دهید.

  • کاربرد پوکه معدنی در تصفیه آب

یکی از مصارف پوکه معدنی در بخش تصفیه اب است به طوری که از این سنگ برای حذف مواد زائد در آب استفاده می شود. پوکه معدنی در بخش تصفیه آب و فیلتراسیون کاربرد بسیار خوبی داشته و از رشد جلبک ها نیز جلوگیری می نماید.

قیمت پوکه معدنی

همان طور که به کاربرد های گسترده ی پوکه معدنی اشاره کردیم، متوجه شدیم که از پوکه معدنی در بسیاری از بخش ها در صنعت استفاده می شود همچنین غیر از مواد گفته شده در نساجی، پزشکی، سد سازی و... نیز از این سنگ بهره می بریم. پوکه معدنی رضایی یکی از مراکز فعال و تخصصی در زمینه ی توزیع پوکه معدنی در کشرمان است که به قیمت عمده این سنگ ها را به شما ارائه می نماید. جهت کسب اطلاعات می توانید با همکاران ما در پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمایید.

https://pokerezaei.com/

کد خبر: ۱۶۶٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha