۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
راه اندازی معاملات فیوچرز بیت کوین و اتریوم بر مبنای یورو از اواخر ماه جاری
گروه بورس کالای شیکاگو (CME) خبر داد؛

راه اندازی معاملات فیوچرز بیت کوین و اتریوم بر مبنای یورو از اواخر ماه جاری

گروه بورس کالای شیکاگو (CME) به هنوان پلتفرم پیشرو مشتقات مالی جهان از تصمیم خود برای راه اندازی مبادلات فیوچرز جفت ارز بیت کوین - یورو از اواخر ماه آگوست خبر داد.

به گزارش بازار، گروه بورس کالای شیکاگو (CME) به هنوان پلتفرم پیشرو مشتقات مالی جهان از تصمیم خود برای راه اندازی مبادلات فیوچرز جفت ارز بیت کوین - یورو از اواخر ماه آگوست خبر داد.

این شرکت که سابقه زیادی در صنعت کریپتو دارد، چند ماه پیش، معاملات آتی بیت کوین و اتر را به صورت محدود در پلتفرم های مبادلاتی خود راه اندازی کرده و دلیل آن را افزایش علاقمندی و نیاز بازار به راه اندازی مبادلات مبتنی بر بیت کوین عنوان نمود.

با وجود شرایط بد بازار ارزهای دیجیتال، این شرکت آمریکایی طی تلاش‌هایی گسترده، میزان دارایی های دیجیتال خود را به دو برابر افزایش داد. CME اکنون از راه اندازی معاملات آتی بیت کوین و اتر به یورو خبر داده که از پایان ماه جاری میلادی در دسترس مشتریان این شرکت قرار خواهد گرفت.

تیم مک کورت، رئیس بخش جهانی محصولات سهام و فارکس در گروه CME در خصوص چرایی تصمیم این شرکت بین الملل برای راه اندازی معاملات آتی بیت کوین و اتر گفت: بی‌اطمینانی مداوم در بازارهای ارزهای دیجیتال، همراه با رشد قوی و نقدینگی عمیق معاملات آتی موجود بیت‌کوین و اتر، باعث افزایش تقاضا برای راه‌حل‌های مدیریت ریسک توسط سرمایه‌گذاران نهادی خارج از ایالات متحده شده است.

وی همچنین افزود: قراردادهای آتی بیت کوین یورو و اتر یورو ما ابزارهای دقیق تری را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتوانند بر اساس یورو معامله کرده و از قرار گرفتن در معرض ریزش های بزرگ این دو ارز دیجیتال بزرگ ایمن تر باشند.

کد خبر: ۱۶۶٬۷۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha