۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
گره کور مشکلات اجرایی وزارت صمت| سکان‌داران اشراف خوبی ندارند
نماینده مردم تهران در در گفتگو با بازار:

گره کور مشکلات اجرایی وزارت صمت| سکان‌داران اشراف خوبی ندارند

مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صمت از نظر ساختاری مشکلی ندارد و از نظر عملیاتی مشکلاتی دارد.

مصطفی میرسلیم، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به موضوع تفکیک وزارت صمت اظهار کرد: به اعتقاد بنده تفکیک وزارت صمت کار شایسته ای نیست.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کرد: پیش از این نیز چندین بار لایحه و پیشنهاداتی در مجلس شورای اسلامی برای تفکیک وزارت صمت مطرح شده بود اما مورد تایید و تصویب قرار نگرفت.

این نماینده مجلس تصریح کرد: بنده اطلاعی از نظر کلی و جو مجلس درباره تفکیک وزارت صمت ندارم، اما معتقدم تفکیک وزارت صمت کار مفیدی نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله مهم‌تر از تفکیک وزارت صمت این است که فردی که در رأس این وزارتخانه قرار می‌گیرد، بتواند به نحو شایسته به همه وظایف خود در وزارت صمت رسیدگی کند.

این نماینده مجلس بیان کرد: وزارت صمت از نظر ساختاری مشکلی ندارد و از نظر عملیاتی مشکلاتی دارد چرا که تاکنون کسانی که در رأس این وزارتخانه قرار گرفتند، نتوانستند با اشراف کامل به مسائل این وزارتخانه رسیدگی کنند.

جزئیات فرصت دو ماهه

رئیس مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۷ تیرماه از فرصت دو ماهه مجلس به دولت برای ارسال لایحه به مجلس به منظور تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و اصلاح ساختاری در این وزارتخانه خبر داد.

قالیباف گفت که مجلس شورای اسلامی به این نتیجه رسید که باید استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شود. تا به امروز که پایان زمان رسیدگی به درخواست استیضاح است. این استیضاح همچنان ۱۷ امضاء دارد. زمانی که درخواست استیضاح بالای ۱۰ نفر امضاء داشته باشد قابل رسیدگی در صحن است، اما نیت مجلس اصلاح امور است.

کد خبر: ۱۶۶٬۳۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha