۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
تاکید بر اجرایی شدن مصوبات ستاد تسهیل توسط بانک‌ها
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران خبر داد

تاکید بر اجرایی شدن مصوبات ستاد تسهیل توسط بانک‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به لزوم اجرایی شدن مصوبات ستاد تسهیل توسط بانک‌ها از بررسی هفتگی گزارش نظارت بر طرح‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری تهران، حشمت اله عسگری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به ضرورت پرداخت تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۸ اظهار داشت: عملکرد بانک‌های استان تهران در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۸ نیاز به تحرک بیشتری دارد و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی در مورد لزوم تسریع در اقدامات ستاد تسهیل افزود: ابتدای هر جلسه مرور آخرین ابلاغیه ها باید در دستور کار قرار گیرد ضمن اینکه تسلط بر قانون تسهیل و رفع موانع تولید ضرورت دارد از اینرو اعضای جلسه اهتمام ویژه نسبت به تسلط به این قوانین داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: در هر جلسه گزارش نظارت بر طرح‌ها باید ارائه شود چراکه طرح‌های مصوب در جلسات ستاد تسهیل باید اجرایی و عملیاتی شوند از اینرو بر نحوه اجرای آن نظارت و گزارش آن در جلسات بررسی می شود.

عسگری سپس ادامه داد: طرح های مربوط به تبصره ۱۸ هم در زمینه اشتغال و هم در زمینه حمایت از تولید کارکرد دارند، بنابراین توجه ویژه به این طرح ها ضرورت دارد، ضمن اینکه برای ایجاد تغییرات مثبت در ستاد تسهیل باید دبیرخانه این ستاد تقویت و جلسات آن به طور منظم با حضور کارشناسان برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به سال جهش تولید تاکید کرد: امسال سال جهش تولید است و انتظارات از بخش های اقتصادی زیاد است، بنابرین رویکرد بانک‌ها در ارائه تسهیلات باید تغییر کند تا وضعیت استان تهران اصلاح شود چرا که ظرفیت خوبی در استان تهران داریم که بر اساس آن رویکردها باید تقویت شود.

کد خبر: ۱۶٬۶۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha