۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی برای طرح شبکه آبیاری زهکشی فکه
معاون استاندار ایلام خبر داد:

سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی برای طرح شبکه آبیاری زهکشی فکه

ایلام-معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: طرح شبکه آبیاری زهکشی فکه در شهرستان دهلران با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی آماده بهره برداری است.

به گزارش بازار، احمد کرمی ظهر روز سه شنبه در بازدید از طرح آبیاری زهکشی فکه در شهرستان دهلران با همراه مدیر عامل آب منطقه ای استان و فرماندار دهلران اظهار کرد: شهرستان دهلران با تولید ۵۰ درصد تولیدات بخش کشاورزی استان ایلام به عنوان قطب کشاورزی استان شناخته می شود.

وی افزود: در این شهرستان طرح های بزرگی در حوزه کشاورزی، آب و خاک و ...در حال اجراست که یکی از بزرگترین آنها طرح ۵۳ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از طرح های مهم حوزه کشاورزی و آبیاری در شهرستان دهلران، طر رح شبکه آبیاری زهکشی فکه است که در روزهای آینده به وسیله رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می شود.

کرمی افزود: شبکه آبیاری و زهکشی فکه شهرستان دهلران با دو هزار  هزار و ۲۰۰ هکتار مساحت با سرمایه‌گذاری ارزی ۵۰ میلیون یورویی و ۳۰۰ میلیارد تومانی از محل اعتبارهای دولتی  آماده افتتاح است.

معاون استاندار ایلام عنوان کرد: وی افزود: تامین آب ۲۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان دهلران و ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از پنج هزار نفر از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

کد خبر: ۱۶٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha