۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
تخصیص یک هزار تن سهمیه برنج و شکر نذورات در زنجان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان خبر داد:

تخصیص یک هزار تن سهمیه برنج و شکر نذورات در زنجان

زنجان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان از تخصیص بیش از ۶۵۴ تن از انواع برنج و ۳۲۹ تن شکر برای مصرف شهروندان استان بابت نذورات ماه محرم و صفر خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از غله و خدمات بازرگانی زنجان، ولی الله زمانی گفت: بیش از ۶۵۴ تن برنج از انواع تایلندی و هندی برای مصرف نذورات محرم و صفر از محل ذخایر استان، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: انواع کالاهای اساسی شامل برنج تایلندی ۳۲۷، برنج هندی ۳۲۷ تن، شکر ۳۹۲ تن در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص و در حال توزیع است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان در رابطه با موجودی انبارهای استان زنجان، گفت: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در حال رایزنی برای افزایش ذخایر استراتژیک استان بوده و میزان موجودی کالاهای اساسی استان در حد مطلوب است.

زمانی تاکید کرد: در انبار کالاهای اساسی این اداره کل به مقدار مورد نیاز استان انواع کالاهای اساسی شامل گندم، برنج و شکر ذخیره و نگهداری شده تا در موقع نیاز و بر اساس مجوزهای صادره از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران و هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان به جامعه‌ هدف تزریق شود.

کد خبر: ۱۶۶٬۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha