۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
گازرسانی به روستاهای سرکویر دامغان نیازمند ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
نماینده دامغان در مجلس:

گازرسانی به روستاهای سرکویر دامغان نیازمند ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

دامغان- علیزاده برمی، نماینده دامغان در مجلس، از گازرسانی به روستاهای سرکویر دامغان خبر داد و گفت: طی نشست مشترک با حضور وزیر نفت، دستور گازرسانی به سرکویر دامغان صورت می پذیرد.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای منطقه سرکویر دامغان صورت می گیرد، تاکید کرد: در نشست مشترک با وزیر نفت و استاندار سمنان، موضوع گازرسانی به روستاهای جنوب شهرستان دامغان مطرح و خوشبختانه موافقت این موضوع اخذ شد است.

وی با بیان اینکه طرح گازرسانی به منطقه سرکویر ۹ روستای شهرستان دامغان را از نعمت گاز برخوردار می کند، ابراز کرد: این عملیات گاز رسانی البته هفت روستای شهرستان شاهرود را نیز شامل می شود.

نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان برای این طرح هزینه خواهد شد، گفت: وسعت، یکی از مهمترین چالش های پیش روی اجرای طرح است که امیدواریم بتوانیم با همراهی خوب مسئولان این امر را به زودی محقق کنیم.

علیزاده برمی با بیان اینکه این طرح بزرگترین پروژه گازرسانی روستایی کشور نیز محسوب می شود، گفت: گاز یکی از مهمترین مطالبات مردم جنوب دامغان و منطقه سرکویر و یکی از مهمترین مسائلی است که می تواند افزایش و ماندگاری جمعیت را در این منطقه تثبیت کند.

کد خبر: ۱۶۶٬۱۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha