۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
سبحان انکولوژی موفق به دریافت دو تقدیرنامه اشتهار و ایماتیب شد
بازار خبر می دهد

سبحان انکولوژی موفق به دریافت دو تقدیرنامه اشتهار و ایماتیب شد

شرکت داروسازی سبحان انکولوژی در هشتمین دوره جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران موفق به دریافت دو تقدیرنامه اشتهار و ایماتیب شد.

بازار؛ گروه صنعت: شرکت داروسازی سبحان انکولوژی از مجموعه های زیر نظر گروه دارویی برکت به تازگی و در هشتمین دوره جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران، موفق به اخذ دو تقدیرنامه اشتهار به کیفیت برای محصولات جم سیبان(جم سیتابین) دو ستاره و ایماتیب (ایماتینیب) سه ستاره شد.

شایان ذکر است این جایزه در راستای اهداف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به منظور تشویق تولید کنندگان در راستای ارتقای کیفیت فرآورده های دارویی، غذایی و همچنین ایجاد رقابت سالم بین تولیدکنندگان این محصولات، طراحی و تدوین شده است و به فرآورده های غذایی و دارویی که الگوی سلامت و ایمنی را منطبق با آیین نامه مربوط رعایت کرده اند، اعطا می شود.

سبحان انکولوژی موفق به دریافت دو تقدیرنامه اشتهار و ایماتیب شد

همچنین این شرکت به عنوان اولین تولید کننده داروهای ضد سرطان در خاورمیانه و یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین آن ها از سال ۱۳۸۱ به ثبت رسیده و تمامی خطوط تولید و فرآیند های موجود در این سایت دارویی با رعایت کامل استانداردهای روز دنیا و با استفاده از آخرین فناوری های موجود از نظر طراحی و ماشین آلات تاسیس شده و طراحی آن مطابق با استانداردهای cGMP, EMA و WHO است.

لازم به ذکر است که شرکت داروسازی سبحان انکولوژی با پشتیبانی پرسنل آموزش دیده و مجرب خود، آخرین دستورالعمل های کیفی FDA و استانداردهای بین المللی را در ارزیابی محصولات ساخته شده و همچنین در کنترل فرآیند، از خرید مواد اولیه تا انبار داری محصول نهایی به اجرا در می آورد.

کد خبر: ۱۶۶٬۰۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha