۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
ایجاد ۱۴ هزار شغل در کرمانشاه از طریق تبصره ۱۶ قانون بودجه
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه خبر داد؛

ایجاد ۱۴ هزار شغل در کرمانشاه از طریق تبصره ۱۶ قانون بودجه

کرمانشاه- معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از ایجاد بیش از ۱۴ هزار شغل در کرمانشاه از طریق بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، بهزاد باباخانی اظهار کرد: تسهیلات خوبی در قالب بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ برای مشاغل خرد در کرمانشاه اختصاص داده شده و بهترین سهمیه نسبت به جمعیت در کشور برای کرمانشاه است.

وی افزود: تسهیلات اشتغال در بین دستگاه‌های اجرایی، نهادهای حمایتی و نهادهای انقلابی که تکالیفی در حوزه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی دارند، توزیع می‌شود و منتظر ابلاغ دستورالعمل جذب تبصره ۱۶ از طرف دولت هستیم.

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: بیش از ۱۴ هزار شغل جدید از طریق تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ به اشتغال استان کرمانشاه اضافه می‌شود که امید است تا حدی معضل بیکاری را کاهش دهد.

باباخانی خاطرنشان کرد: بخشی از اعتبار در اختیار سازمان فنی حرفه‌ای و اداره کل فنی حرفه‌ای قرار داده می‌شود تا کسانی که آموزش می‌بینند و مهارت کسب می‌کنند بتوانند بلافاصله تسهیلات را دریافت و در حرفه آموزش دیده خود، شغل ایجاد کنند.

کد خبر: ۱۶۶٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha