۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
وزارت آموزش و پرورش سریال تعلل در اجرای قانون رتبه بندی معلمان را پایان دهد
نماینده مردم ایذه در مجلس:

وزارت آموزش و پرورش سریال تعلل در اجرای قانون رتبه بندی معلمان را پایان دهد

نماینده مردم ایذه در مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش در اجرای رتبه بندی معلمان تعلل دارد، هر چه سریعتر پایان این سریال را اعلام کنید و فرهنگیان را از بلاتکلیفی رها سازید.

به گزارش بازار، عبدالله ایزدپناه در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۱ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: بارش های سیلابی این روزها تلفات جبران ناپذیری در کشور به جا گذاشت، ضمن عرض تسلیت به خانواده های متوفیان این حادثه، متاسفانه در شهرستان های ایذه و باغملک بر اثر سیل تعدادی از همشهریان عزیز جان باختند و صدمات مالی بسیار سنگینی وارد گردید به نحوی که جاده های ارتباطی، پل ها، آب شرب و زیرساخت های برق شهرستان به شدت آسیب دید.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس یازدهم افزود: در حوزه کشاورزی نیز بخش های سیلون و می داوود، بخش مرکزی باغملک و بخش هایی از شهرستان های ایذه و دهدز دچار آسیب های جدی شده اند و دامداران و عشایر در محاصره سیل قرار دارند و آسیب فراوانی به آنها وارد شده است.

وی ضمن تشکر از مسئولان ذی ربط خصوصاً سازمان مدیریت بحران و هلال احمر گفت: تقاضا دارم هر چه سریعتر به امور مردم رسیدگی و نسبت به رفع مشکلات و خسارات وارده اقدام شود.

ایزدپناه گفت: وزارت آموزش و پرورش در اجرای رتبه بندی معلمان تعلل دارد، هر چه سریعتر پایان این سریال را اعلام کنید و فرهنگیان را از بلاتکلیفی رها سازید. اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز مطالبه جدی این قشر است و دولت باید آنها را دریابد.

کد خبر: ۱۶۶٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha