۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
بازار پی وی سی در پایین ترین سطح در منطقه آسیا

بازار پی وی سی در پایین ترین سطح در منطقه آسیا

پلی وینیل کلرید آسیایی در هفته گذشته پایدار ارزیابی شد.

به گزارش بازار، برخی منابع بازار گفتند که بازار پی وی سی آسیا در پایین ترین سطح خود است و برخی تمایلات خرید در چین شروع به ظهور کردند.

بر اساس داده ها، قیمت پی وی سی مبتنی بر اتیلن در هفته گذشته ۲۰۰ یوان در هر تن افزایش یافت تا در ۲۷ جولای ۶۷۰۰ یوان در هر تن ارزیابی شود، در حالی که قیمت پی وی سی مبتنی بر کاربید در مدت مشابه ۱۵۰ یوان در هر تن افزایش یافت و به ۶۵۵۰ یوان در هر تن رسید.

منابع بازار گفتند که پیشنهادهای جدید برای ماه اوت - که بالاتر از بازار بود - به دلیل ظهور برخی اشتهای خرید، به سمت پایین بازنگری نشد. به گفته منابع بازار، برای ماه آگوست، پیشنهادهای جدید با ۱۹۰ تا ۲۳۰ دلار افزایش در هر تن، ۹۳۰ دلار در هر تن سی اف آر چین و ۱۰۹۰ دلار در هر تن سی اف آر هند اعلام شد.
در هند، منابع گفتند که اکثر تولیدکنندگان بزرگ محموله های ماه اوت خود را فروخته اند و فعالیت تجاری در طول هفته کم بود.

در بازار داخلی هند، احساسات بهبود یافت و خرید افزایش یافت. رزین پی وی سی بر پایه کاربید ۹۴ تا ۹۵ روپیه بر کیلوگرم بود، از ۹۱ تا ۹۲ روپیه بر کیلوگرم یک هفته قبل افزایش داشت، در حالی که پی وی سی مبتنی بر اتیلن ۱۰۰ تا ۱۰۲ روپیه بر کیلوگرم بود، و نسبت به هفته قبل تر افزایش قیمت را نشان داد.

منابع گفتند که بازار همچنان در حالت انتظار و تماشا است تا مشخص شود که آیا این افزایش در میل به خرید داخلی و همچنین قیمت ادامه خواهد داشت یا خیر. به نظر می رسید بازار در مورد آنچه که باعث تغییر در احساسات شده است، تقسیم شده است. برخی از معامله گران گفتند که فعالیت خرید افزایش یافته است زیرا رزروهای واردات در ماه ژوئن و ژوئیه کم بود و انتظار می رفت که در ماه آگوست در دسترس باشد. با این حال، برخی دیگر گفتند که انتظار نمی رود تعداد واردات کاهش زیادی داشته باشد و تقاضا نیز تا سپتامبر بهبود نمی یابد.

کد خبر: ۱۶۵٬۹۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha