۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در جویبار جذب شد
در گفتگو با بازار؛

یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در جویبار جذب شد

ساری- رضوی، رئیس خانه صمت مازندران از جذب سرمایه گذاری هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی در حوزه های مختلف در شهرستان جویبار خبر داد.

سید مجتبی رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار جذب سرمایه گذاری در حوزه های مختلف از جمله صنایع معدنی را لازم دانست و گفت:سرمایه گذاری بحث جامعی به شمار می رود و برای تحقق آن باید جذابیت ایجاد کرد.

وی با اظهار اینکه وقتی پول های مردم از زیربالش به سمت ارز و بورس می رود، نشانه جذابیت برای سرمایه گذاری دانست و گفت: برای سرمایه گذاری باید زمینه سازی و فرصت سازی و موانع را رفع کرد.

رضوی با اشاره به قابلیت های استان در حوزه گردشگری گفت: اگر موانع فراروی را حل نکنیم، ساخت هتل های چندستاره در استان پاسخگوی نیازها نخواهد بود در حالی که باید زمینه های لازم از جمله پنجره واحد را در استان محقق کنیم.

رئیس خانه صمت مازندران با اشاره به جذب متقاضی برای سرمایه گذاری هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی در شهرستان جیبار گفت: این سرمایه گذار فقط تقاضای سند دارد و باید زیرساخت های مورد نیاز را فراهم کنیم.

وی با تاکید براینکه باید جذابیت های لازم برای سرمایه گذاری در حوزه تولید را فراهم کنیم، گفت: این مسئله سبب پیشگیری از سفته بازی و سوق یافتن سرمایه به بخش های غیرمولد می شود.

کد خبر: ۱۶۵٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha