۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
خودرو « ری را» در سایت خزر تولید می‌شود
مدیرعامل ایران خودرو:

خودرو « ری را» در سایت خزر تولید می‌شود

بابل- خطیبی، مدیرعامل ایران خودرو گفت: خودرو جدید در کلاس روز جهانی و با عنوان « ری را » در سایت خزر و مازندران مونتاز و تولید می شود.

مهدی خطیبی در حاشیه بازدید از سایت خزر در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه خودرو جدید با نام « ری را» که برگفته از اشعار نیما یوشیج است، تولید می شود، افزود: این پروژه با عنوان کا ۱۲۵ درسایت خزر و مازندران تولید و روانه بازار می شود.

وی با اظهار اینکه خودرو جدید ری را که نام آن مازندرانی است در سایت خزر مونتاژ می شود، افزود: این خودرو در کلاس روز جهانی بوده و بسیار ممتاز است و از نظر طراحی نیز در کلاس جهانی به شمار می رود.

خطیبی یادآور شد: همچنین در تلاش هستیم تا زنجیره تولید در سایت خزر تکمیل شود و رنگ و پرس در این سایت باید راه اندازی و کامل شود.

مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرد: اتصال راه آهن شیرگاه به بابل از جمله نیازها به شمار می رود زیرا یکی از بزرگترین و بیشترین هزینه ها در گروه صنعتی ایران خودرو، لجستیک به شمار می رود.

وی ادامه داد: اتصال راه آهن به بابل و سایت خزر در کاهش هزینه های لجستیک تاثیر بسزایی دارد و باید در این راستا برنامه ریزی شود.

کد خبر: ۱۶۵٬۹۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha