۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در ایلام پرداخت شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در ایلام پرداخت شد

ایلام- رشنوادی، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: در سال جاری ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در ایلام پرداخت شده است.

سعید رشنوادی در گفت و گو با بازار اظهار کرد: در زمینه تسهیلات تبصره ۱۸، صندوق کارآفرینی امید استان موفق به جذب بیش از ۹۰ درصد سهمیه اعتباری شده و در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸، مقام اول کشور را کسب کرده است.

وی گفت: با تلاش های صورت گرفته و با احتساب فعالیت های اخیر در جلسات تبصره ۱۸، میزان تسهیلات پرداختی تبصره ۱۸ در قالب ۶۶۶ طرح، به بیش از سه هزار میلیارد ریال رسیده است.

رشنوادی اضافه کرد: این تسهیلات در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی، میراث فرهنگی، خود اشتغالی و نهادهای حمایتی به متقاضیان پرداخت شده است‌.

وی با تاکید بر استمرار فعالیت بانک ها در جذب اعتبارات در مدت باقی مانده اظهار کرد: باید از این فرصت در جهت جذب اعتبار شناور سایر استانها استفاده کرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، یکی از شاخص های مهم در ارزیابی عملکرد مدیران را «جذب اعتبارات» عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که با اصلاح آیین نامه جدید در سال جاری، معایب برطرف و جذب اعتبارات و پرداخت تسهیلات شتاب بیشتری بگیرد.

کد خبر: ۱۶۵٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha