۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
افزایش ۶۰ درصدی اعتبارات اربعین در ایلام طی سال جاری
سرپرست مدیریت و برنامه ریزی ایلام خبر داد؛

افزایش ۶۰ درصدی اعتبارات اربعین در ایلام طی سال جاری

ایلام- دوست محمدی، سرپرست مدیریت و برنامه ریزی ایلام از افزایش ۶۰ درصدی اعتبارات اربعین در ایلام طی سال جاری خبر داد و گفت: برای تعریض جاده های استان اعتبار لازم تزریق می شود.

امین دوست محمدی در گفت و گو با بازار اظهار کرد: اعتبارات ردیف اربعین در سال جاری بیش از ۱۵۲ میلیارد تومان است که تاکنون ۵۰ درصد اعتبارات مذکور به میزان ۷۶ میلیارد تومان برای زیرساخت های اربعین به استان ایلام ابلاغ شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام با بیان اینکه ردیف اعتباری اربعین در سال ۹۶ ایجاد شده است، افزود: میزان مصوب این اعتبارات از سال ۹۶ تاکنون مبلغ ۴۰۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان بوده که از این میزان تاکنون مبلغ ۳۲۹ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و توسعه زیرساخت های اربعین جذب شده است.

دوست محمدی تاکید کرد: عمده این اعتبارات برای موادی چون تعریض جاده های موجود، احداث راه های مواصلاتی جدید، احداث تونل، پل، زیرگذر و روگذر، پارکینگ، سایه بان، توقفگاه و محل اسکان، سرویس های بهداشتی هزینه شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اضافه کرد: با توجه به اینکه مرز مهران یکی از مهمترین مرزها برای عبور زائران اربعین است و بیشتر زائران این مرز را برای تردد خود انتخاب می کنند، تزریق اعتبار برای بهبود زیرساخت های اربعین یک ضرورت به شمار می رود.

کد خبر: ۱۶۵٬۷۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha