۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
کشاورزان رزنی رتبه دار فروش گندم به دولت | ۴۹ درصد مطالبات پرداخت شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

کشاورزان رزنی رتبه دار فروش گندم به دولت | ۴۹ درصد مطالبات پرداخت شد

همدان - بکایی، مدیرکل غله و بازرگانی استان همدان گفت: کشاورزان رزنی تا امروز ۸۲ هزار و ۸۶۴ تن گندم برداشت شده از اراضی کشاورزی را تحویل مراکز خرید تضمینی داده اند و رتبه دار فروش گندم به دولت هستند.

سیدمسعود بکایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تا نهم مردادماه امسال ۲۸۱ هزار و ۲۰۳ تن گندم از کشاورزان گندم کار استان همدان خریداری شده است، گفت: سال گذشته تا این تاریخ مقدار ۱۸۳ هزار و ۴۰ تن گندم از کشاورزان خریداری شده بود.

وی بابیان اینکه تا امروز گندم خریداری شده ۵۳ درصد بیشتر از سال گذشته است، گفت: کشاورزان رزنی تا امروز ۸۲ هزار و ۸۶۴ تن گندم برداشت شده از اراضی کشاورزی را تحویل مراکز خرید تضمینی داده اند.

بکایی با یادآوری اینکه نهاوند و کبودرآهنگ در رتبه های بعدی تحویل بیشترین گندم هستند، گفت: کشاورزان نهاوندی ۶۱ هزار و ۵۳۵ تن و کشاورزان کبودرآهنگی ۴۵ هزار و ۸۷۴ تن گندم فروخته اند.

مدیرکل غله و بازرگانی استان همدان میزان خرید گندم توسط مراکز دولتی را ۱۳ هزار و ۸۷۲ تن و میزان خرید گندم توسط سیلوهای بخش خصوصی را ۱۳۲هزار و ۶۴۶ تن عنوان کرد و گفت: کارخانجات آرد استان همدان نیز ۱۸ هزار و ۱۴۵ تن گندم خریداری کرده اند.

بکایی یادآور شد: میزان خرید گندم توسط مباشر و تعاونی های روستایی استان همدان ۱۱۶ هزار و ۵۴۰ تن بوده است.

وی ارزش ریالی گندم خریداری شده از کشاورزان استان همدان را ۳۲ هزار و ۵۸۳ میلیاردریال عنوان کرد و گفت: وجه پرداختی به گندمکاران تا امروز ۱۶ هزار و ۲۹ میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه ۴۹ درصد وجوه و مطالبات گندمکاران استان همدان پرداخت شده است، گفت: ۱۶ هزار و ۵۵۴ میلیارد ریال در صف پرداخت هستند.

کد خبر: ۱۶۵٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha