۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
ارزان ترین یونیت دندانپزشکی ایرانی کدام است؟

ارزان ترین یونیت دندانپزشکی ایرانی کدام است؟

در این مقاله ۵ نمونه از ارزان ترین یونیت دندانپزشکی ایرانی معرفی شده اند. اگر قصد خرید یونیت دندانپزشکی ارزان را دارید، مطالعه این مطلب را ازدست ندهید.

به گزارش بازار، با توجه به مشکلات اقتصادی کشور ایران و بالا رفتن قیمت خرید تجهیزات دندانپزشکی، بسیاری از دندانپزشکان به دنبال ارزان ترین یونیت دندانپزشکی ایرانی هستند. واقعیت این است که ارزان ترین یونیت دندانپزشکی، به معنای بی کیفیت بودن آن نیست. گاهی به دلیل کاهش آپشن های یک یونیت، می توان یونیت دندانپزشکی را با قیمت مناسب تری خریداری نمود. در این مقاله قصد داریم بیشتر در رابطه با انواع ارزان ترین یونیت دندانپزشکی ایرانی صحبت کنیم. بنابراین، اگر قصد خرید انواع یونیت دندانپزشکی ایرانی را دارید و قیمت آن نیز برای شما مهم است، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

ارزان ترین یونیت دندانپزشکی ایرانی کدام است؟

یونیت دندانپزشکی در گروه وسایل لازم و ضروری یک مطب دندانپزشکی قرار می گیرد. بدیهی است که دندانپزشکان باید برای خرید یونیت دندانپزشکی به کیفیت آن توجه ویژه ای داشته باشند. اما با بالا رفتن قیمت یونیت های دندانپزشکی، بسیاری از دندانپزشکان به خصوص دندانپزشکانی که به تازگی قصد تاسیس مطب دارند، علاقه مند به خرید یونیت دندانپزشکی ارزان هستند.

شرکت های ایرانی به دلیل اینکه به صورت داخلی اقدام به تولید یونیت های دندانپزشکی می کنند، قیمت تمام شده یونیت های دندانپزشکی را به صرفه تر و ارزان تر ارائه می کنند. بنابراین، اولین انتخاب برای خرید ارزان ترین یونیت دندانپزشکی، خرید یونیت دندانپزشکی ایرانی است.

در میان برندهای ایرانی، برخی از برندها دارای یونیت های دندانپزشکی لوکس هستند و برخی از برندها یونیت های دندانپزشکی معمولی تر و ساده تری را ارائه می کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم چند نمونه از ارزان ترین یونیت دندانپزشکی ایرانی را معرفی کنیم.

۵ نمونه از ارزان ترین یونیت های دندانپزشکی ایرانی

پنج نمونه از ارزان ترین یونیت های دندانپزشکی ایرانی - فیروز دنتال

پنج نمونه از ارزان ترین یونیت های دندانپزشکی ایرانی به شرح زیر می باشند.

۱) یونیت دندانپزشکی ایلیا

یونیت دندانپزشکی ایلیا در گروه یونیت های دندانپزشکی ایرانی قرار می گیرد. این یونیت دندانپزشکی دارای شیلنگ هایی که از پایین وصل می شوند، می باشد. چراغ هالوژن به کار رفته در این یونیت، می تواند به راحتی به دندانپزشکان برای مشاهده فضای داخلی دهانی کمک کند.

یونیت دندانپزشکی ایلیا در ۱۲ رنگ مختلف قابل عرضه می باشد. بنابراین، می تواند متناسب با هر نوع دکوراسیون داخلی مطب های دندانپزشکی ارائه شود. یونیت دندانپزشکی ایلیا دارای فوم سرد در پوشش داخلی است و به راحتی می تواند تا سال های سال بدون تغییر شکل، کارایی داشته باشد. همچنین، چرم استفاده شده در این یونیت، از نوع چرم خارجی است و کیفیت بالایی دارد.

  • یونیت دندانپزشکی کارن

یونیت دندانپزشکی کارن یکی از ارزان ترین یونیت های دندانپزشکی ایرانی است که می تواند برای مطب های دندانپزشکی جدید و تازه تاسیس گزینه بسیار خوبی باشد. این یونیت دندانپزشکی دارای لامپ هالوژن می باشد. البته یک چراغ ال ای دی در این یونیت به کار رفته است تا دندانپزشکان بتوانند با فیلتر بلو کات، به راحتی در زمان کار گذاشتن کامپوزیت دندان از این چراغ استفاده کنند.

امکان جابجا کردن یونیت دندانپزشکی کارن و قرار دادن آن در پوزیشن های مختلفی برای راحتی بیماری وجود دارد. این یونیت دندانپزشکی به ساکشن مرکزی متصل می شود و دارای پدال ۶ کاره می باشد. کیفیت بالای این یونیت دندانپزشکی با قیمت بسیار مناسب آن، باعث شده است که این یونیت به یکی از محبوب ترین و ارزان ترین یونیت دندانپزشکی ایرانی تبدیل شود.

  • یونیت پارس طب مدل صدف

یونیت دندانپزشکی پارس طب یکی از ارزان ترین یونیت دندانپزشکی ایرانی است که با قیمت پایین قابل خریداری می باشد. یونیت دندانپزشکی پارس طب مدل صدف، ارزان ترین یونیت دندانپزشکی این برند است. این یونیت دارای سیستم ۳ شلنگه از پایین می باشد. کیفیت بدنه یونیت بالا است و به راحتی می تواند تا سال های سال مورد استفاده قرار گیرد. روکش تعبیه شده بر روی یونیت، از جنس چرم مصنوعی با کیفیت است و تا سال های سال قابل استفاده می باشد. لامپ این یونیت دندانپزشکی از نوع هالوژن می باشد. امکان تنظیم صندلی یونیت در حالت های مختلف وجود دارد و حتی می توان یونیت را برای اطفال هم تنظیم کرد.

  • یونیت پارس طب مدل فیدار

یکی دیگر از انواع یونیت های دندانپزشکی پارس طب، یونیت دندانپزشکی مدل فیدار می باشد. این یونیت دندانپزشکی کمی گران تر از مدل صدف می باشد، اما کیفیت آن نیز بهتر است. یونیت دندانپزشکی مدل فیدار از سیستم ۴ شلنگه بهره مند شده است. البته امکان اضافه کردن شلنگ پنجم به این یونیت دندانپزشکی وجود دارد.

یونیت دندانپزشکی پارس طب مدل فیدار دارای لامپ هالوژن بوده و کیفیت بالایی دارد. آپشن های مختلفی مانند مانیتور، جرم گیر و ... نیز وجود دارند که به صورت اضافه می توانند خریداری شوند و بر روی یونیت پارس طب نصب گردند.

  • یونیت زیگر؛ برندی معتبر و با کیفیت برای تولید یونیت

زیگر یکی از برندهای ایرانی است که اقدام به تولید یونیت های دندانپزشکی با کیفیت کرده است. یونیت دندانپزشکی زیگر در گروه ارزان ترین یونیت دندانپزشکی ایرانی قرار نمی گیرد. زیرا آپشن های به کار رفته در این یونیت، کمی آن را تخصصی و گران قیمت تر کرده است. اما در صورتی که به دنبال یک یونیت دندانپزشکی با کیفیت و با قیمت متوسط می گردید، ما به شما یونیت دندانپزشکی زیگر را پیشنهاد می کنیم.

قیمت ارزان ترین یونیت دندانپزشکی چقدر است؟

قیمت ارزان ترین یونیت دندانپزشکی - فیروز دنتال

شاید برای بسیاری از افراد این سوال مطرح شود که قیمت ارزان ترین یونیت دندانپزشکی ایرانی چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که قیمت یونیت دندانپزشکی بر اساس آپشن هایی که دارد، تعیین می شود. در حال حاضر، با توجه به نوسانات قیمت، نمی توان قیمت مشخصی برای ارزان ترین یونیت دندانپزشکی ایرانی ذکر کرد.

یونیت دندانپزشکی کارن و ایلیا به دلیل نداشتن آپشن های متنوع و ساده بودن، دارای کمترین قیمت می باشند. البته این یونیت های دندانپزشکی می توانند نیازهای یک مطب دندانپزشکی به یونیت و اینسترومنت های دندانپزشکی را برطرف کنند.

فیروز دنتال؛ ارائه کننده تمامی تجهیزات دندانپزشکی ایرانی و خارجی

یونیت های دندانپزشکی ذکر شده در این مقاله، همگی باید از فروشگاه های معتبر خریداری شوند. اکثر این یونیت ها دارای خدمات پس از فروش و گارانتی می باشند. بدیهی است که یک فروشگاه معتبر باید بهترین خدمات پس از فروش را به خریداران یونیت دندانپزشکی ارائه کند.

فیروز دنتال به عنوان یکی از بهترین شرکت های ارائه کننده تجهیزات دندانپزشکی مانند یونیت دندانپزشکی و اتوکلاو دندانپزشکی، شناخته می شود. در صورت نیاز به خرید هر نوع یونیت دندانپزشکی ایرانی و خارجی، می توانید از طریق فروشگاه فیروز دنتال اقدام به خرید این تجهیزات دندانپزشکی کنید. قیمت تجهیزات دندانپزشکی ارائه شده در فیروز دنتال بسیار به صرفه و اقتصادی هستند. گارانتی معتبر، داشتن خدمات پس از فروش و پشتیبانی پس از فروش، از جمله ویژگی های شرکت فیروز دنتال برای فروش تجهیزات دندانپزشکی است.

سخن پایانی

به هر حال با توجه به بالا رفتن قیمت خرید یونیت دندانپزشکی، شاید برای دندانپزشکان مقدور نباشد که اقدام به خرید یونیت های دندانپزشکی مجهز و گران قیمت کنند. در این حالت باید اقدام به خرید ارزان ترین یونیت دندانپزشکی ایرانی کرد. در این مقاله ۵ نمونه از ارزان ترین یونیت های دندانپزشکی ایرانی را به شما معرفی کردیم. توصیه می کنیم که بسته به کاربرد مورد نیاز خود در مطب دندانپزشکی، ابتدا ویژگی های هر یک از یونیت های معرفی شده را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید آن ها نمایید. در این صورت می توانید با یک بودجه کم، بهترین یونیت دندانپزشکی را خریداری کنید.

کد خبر: ۱۶۵٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha