۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
پایش فصلی اطلس سرمایه‌گذاری اردبیل انجام شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

پایش فصلی اطلس سرمایه‌گذاری اردبیل انجام شود

اردبیل- عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل گفت: پایش فصلی اطلاعات سامانه اطلس سرمایه‌گذاری در استان در اولویت و دستور کار قرار گیرد.

حسین وثوقی ایرانی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری نیاز به اطلاعات و آمار دقیق از بسترها و زیرساخت‌های فراهم شده در مناطق مختلف استان دارد که امیدواریم اطلاعات بارگذاری شده در سامانه اطلس سرمایه‌گذاری درست، صحیح و متقن باشد.

وی تدوین اطلس سرمایه‌گذاری استان را کاری ارزشمند و حرکت تاپ برای تقویت نظام سرمایه‌گذاری اعلام کرد و گفت: تمامی اطلاعات این سامانه در قالب نسخه تلفن همراه قابل دسترسی است و سرمایه‌گذاران به راحتی می‌توانند از طریق گوشی خود اطلاعات به روز و دقیقی را در حوزه سرمایه‌گذاری استان دریافت کنند.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل، صحت، کیفیت و دقت عمل در ارائه اطلاعات را یادآور شد و تصریح کرد: باید سطح اطلاعات ارائه شده پاسخگوی نیاز سرمایه‌گذاران باشد و با پایش فصلی اطلاعات جدید جایگزین اطلاعات کهنه و فرسوده شود.

وثوقی ایرانی افزود: اتاق بازرگانی نیز به نمایندگی از بخش خصوصی در تهیه و تدارک این اطلاعات ورود پیدا می‌کند تا سرمایه‌گذاران آخرین اطلاعات را از فعالیت بخش خصوصی و فعالان این حوزه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم در حوزه ساختمان نیز با توجه به گستردگی فعالیت‌ها در سطح استان چنین سامانه‌ای طراحی شود تا به دور از اعمال سلیقه، ساخت و سازها در این استان نظم و انسجام واقعی پیدا کند.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل با انتقاد از شرایط ساخت و ساز و وضعیت نامناسب صنعت ساختمان در اردبیل اضافه کرد: هر کس با هر سلیقه و شکل و شمایلی در این شهر ساختمان می‌سازد و هیچ ارگان نظارتی بر این فرآیند نظارت دقیقی ندارد که امیدواریم با تدارک چنین سامانه‌ای اطلس ساختمان در استان اردبیل نیز مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

کد خبر: ۱۶۵٬۶۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha