۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
بررسی راهکارهای کاهش انتشار گازهای مشعل
در سمینار مشترک ایران و ژاپن مطرح شد

بررسی راهکارهای کاهش انتشار گازهای مشعل

سمینار آموزشی با عنوان «مطالعه امکان‌سنجی برنامه کاهش گازهای مشعل و گازهای گلخانه‌ای در شرکت ملی نفت ایران» آغاز به‌کار کرد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی نفت ایران، سمینار آموزشی با عنوان «مطالعه امکان‌سنجی برنامه کاهش گازهای مشعل و کاهش گازهای گلخانه‌ای در شرکت ملی نفت ایران» با حضور مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی نفت ایران، نماینده سفارت ژاپن در ایران و مسئول بخش مهندسی پروژه کشور ژاپن روز یکشنبه (نهم مردادماه) در ساختمان مرکزی هشتم نفت آغاز به‌کار کرد.

عباس رزمی، مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی نفت ایران در آغاز این سمینار با اشاره به اهمیت مدیریت آلایندگی گازهای مشعل و کسب آگاهی از شیوه‌های نوین در مدیریت انتشار گازهای گلخانه‌ای در صنعت نفت و گاز کشور، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها، نمایندگان شرکت مهندسی نفت ژاپن برای برگزاری نشست‌های کارشناسی، بازدیدهای میدانی از بعضی از تأسیسات نفتی و برگزاری دوره آموزشی دو روزه در ایران حضور دارند.

وی هدف از برگزاری این سمینار آموزشی را ایجاد ارتباط و تعامل برای طرح‌های آتی در زمینه کاهش گازهای مشعل و حل چالش‌های محیط زیستی دانست و آشنایی با روش‌های نو را برای برآورد مقدار انتشار گاز دی‌اکسید کربن در تأسیسات تولید نفت و گاز مؤثر دانست.

بر اساس این گزارش، این سمینار دو روزه با مشارکت مدیریت اچ‌اس‌ئی شرکت ملی نفت ایران و شرکت مهندسی نفت ژاپن (JOE) و به‌منظور اقدام‌های اثربخش محیط زیستی به‌ویژه کاهش آلایندگی گازهای همراه و مدیریت انتشار گازهای گلخانه‌ای برگزار می‌شود و امروز (دوشنبه، ۱۰ مردادماه) نیز ادامه دارد.

کد خبر: ۱۶۵٬۶۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha