۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
حضور موثر و فعال ایران در مجامع بین‌المللی دریایی تقویت می‌شود
معاون امور دریایی سازمان بنادر:

حضور موثر و فعال ایران در مجامع بین‌المللی دریایی تقویت می‌شود

نشست مشترک کمیته‌های تخصصی بررسی اسناد سازمان جهانی دریانوردی، به منظور ایجاد تعامل مطلوب‌تر بین کمیته‌ها و طرح دیدگاه‌ها برای بهبود فرایند بررسی اسناد، برگزار شد.

به گزارش بازار، مجید علی‌نازی، عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در این نشست که علی‌اکبر مرزبان؛ مدیرکل امور دریانوردان، سازمان‌های تخصصی و بین‌المللی، نادر پسنده؛ مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی و حسین عباس‌نژاد؛ مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی حضور داشتند، گفت: ایران همواره یکی از کشورهای صاحب‌نظر در اجلاس و کمیته‌های تخصصی سازمان بین ‌المللی دریانوردی(IMO) بوده است و این حضور فعال و موثر همچنان باید حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات و چالش‌های حوزه بررسی اسناد آیمو باید به سرعت احصاء و آسیب‌شناسی شود، افزود: یکی از راهکارهای افزایش و ارتقای تاثیرگذاری ایران در مجامع بین‌المللی دریایی، استفاده از تمام ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در این حوزه است.

در این نشست همچنین علی‌اکبر مرزبان، مدیرکل امور دریانوردان، سازمان‌های تخصصی و بین‌المللی، ضمن تشریح عملکرد این اداره‌کل در سال‌جاری، مهم‌ترین چالش‌های سازمان در نشست‌های بین‌المللی را برشمرد و بر لزوم تغییر و بهسازی ساختار اداره‌کل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی و بین‌المللی تاکید کرد.

کد خبر: ۱۶۵٬۴۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha