۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
تولید ۳۵ فرآورده های گوشتی و دریایی در یک کارخانه ساری
در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

تولید ۳۵ فرآورده های گوشتی و دریایی در یک کارخانه ساری

ساری- شاهسونی، فعال در تولید فرآورده های گوشتی و دریایی گفت: ۳۵ محصول متنوع در کارخانه تولید و در فروشگاه های کشور و استان تولید می شود.

علی شاهسونی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به سرمایه گذاری در حوزه محصولات گوشتی و فرآوری آبزیان، ماکین و گوشت قرمز اظهار داشت: در استان و کشور محصولات در فروشگاه ها عرضه می شود.

وی با اظهار این که محصولات دارای کیفیت و تنوع بالایی است، افزود: قبل از راه اندازی شرکت، در بندر امیرآباد دارای واحد خوراک آبزیان و ماکیان بودیم و همکاری متولیان امر سبب شکوفایی این کارخانه شده است.

وی با عنوان اینکه تلاش می کنیم محصولاتی را ارائه دهیم که با ذائقه مردم سازوگاری داشته باشد، گفت: در این مجموعه تولیدی تلاش شد تا تنوع تولیدات داشته باشیم محصولات ویژه کودکان و بزرگسالان متفاوت است.

شاهسونی یادآور شد: در حال حاضر تمامی تمرکز را برای عرضه محصولات در داخل کشور قرار دادیم و از سال آینده برای صادرات محصولات برنامه ریزی می شود.

رئیس هیئت مدیره شمسا شمال با بیان اینکه کارخانه متشکل از خط سوخاری ها، برگر و بسته بندی و غیره تشکیل شده است، افزود: خط تولید جوجه کباب نیز در دست فعال است.

وی شمار محصولات تولیدی را ۳۵ نوع بیان کرد و گفت: خط تولیدی از تجهیزات روز بهره برده است و سعی می شود محصولات غذایی سالم روانه سفره های مردم شود.

وی با بیان اینکه مواد اولیه را از کشتارگاه های مطرح کشور تامین می کنیم، گفت: روند رشد و توسعه کارخانه مطلوب است.

کد خبر: ۱۶۵٬۴۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha