۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
تامین کالاهای اساسی یک و نیم میلیون زنجانی
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان خبر داد:

تامین کالاهای اساسی یک و نیم میلیون زنجانی

زنجان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: کالاهای اساسی یک و نیم میلیون نفری استان تامین شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی زنجان، ولی‌الله زمانی با اشاره به هم‌زمانی روز زنجان افزود: کالاهای اساسی مورد نیاز جمعیت یک و نیم میلیون نفری استان زنجان تامین شده و به میزان کافی در انبارها، سوله‌ها و سیلوهای این استان نگه‌داری می‌شود.

وی با اعلام اینکه در استان زنجان ۶ کارخانه تولید آرد فعالیت می‌کنند که افزون بر تامین نیازهای مردم استان، آمادگی تامین بخشی از آرد مورد نیاز استان‌های مجاور را نیز دارند، تصریح کرد: علاوه بر گندم، ذخایر استراتژیک سایر کالاهای اساسی این استان نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ، از انجام اقدامات لازم به منظور تأمین بخشی از برنج و شکر مورد استفاده در هیئت‌های مذهبی استان زنجان در ایام محرم و صفر با قیمت مصوب خبر داد و تاکید کرد: علاوه بر این، ۳۲ واحد نانوایی برای تامین نان مورد نیاز شهروندان شهر نیم میلیون نفری زنجان در دهه اول محرم دو شیفته شده‌ و به صورت یک‌سره فعالیت می‌کنند.

زمانی با تاکید بر اینکه نان در سبد خرید و سفره خانوارهای زنجانی‌ از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: گفته می‌شود، زنجان خاستگاه نان بربری و از اولین شهرهای ایران بوده است که این نان پرطرف‌دار در آن تولید شده است.

کد خبر: ۱۶۵٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha