۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
 ۸۰۰۰ میلیارد تومان از پروژه‌های در دست اجرا  در  زنجان به بهره‌برداری می رسد
رئیس سازمان صمت زنجان:

۸۰۰۰ میلیارد تومان از پروژه‌های در دست اجرا در زنجان به بهره‌برداری می رسد

زنجان-فغفوری،رئیس سازمان صمت زنجان،گفت  تا پایان سال جاری حداقل ۸۰۰۰ میلیارد تومان از پروژه‌های در دست اجرا در استان زنجان به بهره‌برداری می رسد. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با اتصال شهرک صنعتی اشراق به خط ریلی، بسیاری از مشکلات حمل و نقل به دلیل موقعیت شهرک صنعتی رفع خواهد شد،افزود: دو عامل مهم مزیتی در رونق اقتصادی استان است که با تحقق این طرح در شمال‌غرب زنجان که منطقه محروم و غیربرخورداری است اتفاقات خوبی در رونق اقتصاد رخ می‌دهد.

وی ابراز داشت: اتصال شهرک صنعتی به راه‌آهن سراسری باید با سرعت انجام شود تا زنجان را به محل بهتری برای زندگی تبدیل کنیم.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان گفت: تا پایان سال جاری حداقل ۸۰۰۰ میلیارد تومان از پروژه‌های در دست اجرا در استان زنجان به بهره‌برداری می رسد.

فغفوری تاکید کرد: تعدادی از پروژه‌ها به علت حجم بالای سرمایه‌گذاری به مرحله بهره‌برداری نرسیده‌ است و باید از توان بخش خصوصی برای تسریع پروژه‌ها استفاده شود.

وی تعداد واحدهای تولیدی بازگردانده شده به تولید را بیش از ۴۴ واحد اعلام کرد و بیان داشت: این تعداد واحد تولیدی در مدت کوتاه به چرخه تولید بازگشته‌ و میزان اشتغالزایی این واحدها حدود ۸۰۰ نفر بوده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان،به راه‌اندازی فاز جدید مجمتع غذایی کیلوس اشاره کرد و افزود: برای اولین‌بار در هفته دولت آغاز بهره‌برداری از خط انتقال شهر زنجان برای تامین آب مورد نیاز صنعت استان زنجان را خواهیم داشت.

کد خبر: ۱۶۵٬۱۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha