حمایت قضایی از کسب‌وکارها یک ضرورت است
رئیس اتاق سمنان:

حمایت قضایی از کسب‌وکارها یک ضرورت است

رئیس اتاق سمنان با اشاره به اینکه بسیاری از واحدها و صاحبان کسب کار نیازمند حمایت قضایی هستند، گفت: ضرورت دارد که بسیاری از پرونده‌ها در کارگروه ستاد استانی پیگیری اجرای اقتصاد مقاومتی بررسی شود.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان با تأکید بر اینکه بنا بر منویات رهبری حمایت از تولید وظیفه‌ای است که تمام مسئولین باید بر این موضوع اهتمام داشته باشند، گفت: بسیاری از واحدها و صاحبان کسب کار نیازمند حمایت قضایی هستند، مشکلات حقوقی در این حوزه بسیار است، لذا ضرورت دارد بسیاری از پرونده‌ها در کارگروه ستاد استانی پیگیری اجرای اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار بگیرد.

جمعه‌ای در نشست کمیته فرعی ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومت، افزود: این کارگروه می‌تواند بسیاری از مسائل حقوقی را با تعامل و همکاری‌ها حل‌وفصل کند.

رئیس اتاق سمنان ادامه داد: بسیاری از واحدها که باوجود مشکلات عدیده اقتصادی توانسته‌اند به فعالیت ادامه بدهند نیازمند تشویق و حمایت هستند.

جمعه‌ای خاطرنشان کرد: برخی از واحدهای اقتصادی در اوج و فرودهای مالی توانسته‌اند خود را حفظ کنند و حتی یک‌بار به کارگروه‌های ستاد تسهیل و دیگر موارد مرتبط مراجعه نکرده‌اند لذا ضرورت دارد از این واحدهای شاخص تقدیر و تشکر به عمل آید و مشوق‌های بسیار خوبی توسط متولیان در نظر گرفته شود.

در ادامه این نشست مشکلات چهار واحد صنعتی در حوزه‌های بانکی، مالیاتی بررسی شد.

کد خبر: ۱۶۵٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha