۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
مردم باید شیرینی دستاوردها را بچشند
سخنگوی دولت:

مردم باید شیرینی دستاوردها را بچشند

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: مدیران رسانه استان‌ها در روشنگری دستاوردها به مردم مسئول هستند و مردم باید شیرینی دستاوردها و اخبار خوب را بچشند.

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در همایش مدیران کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری‌های کشور گفت: ما کشتی نفت کش ساختیم و فروختیم. ما خودمان ماهواره ساختیم و صادر کننده خیلی از تکنولوژی‌ها هستیم.

واقعا به بعضی دستاودهای ما کم لطفی می‌شود. باید خیلی مسائل را برای مردم روشنگری کنیم.

در حوزه رشد اقتصادی، فروش نفت، صادرات و یا سلامت باید برای مردم تفهیم کنیم.

وی افزود: ما موفقیت‌های خوبی داریم کسب می‌کنیم و باید برای مردم روشن کنیم اگر بر طبل شادانه موفقیت‌ها می‌کوبیم از مسائل دیگر غافل نیستیم و به موقع دفاع و حمله می‌کنیم و باید منسجم و یکدست اقدام کنیم.

سخنگوی دولت عنوان کرد: باید در پیشبرد امور و اطلاع رسانی، مردمی عمل کنیم، خبرهای شاد و امیدآفرین و خبر دستاوردها باید به خوبی به مردم اطلاع رسانی شود.

بهادری جهرمی در ادامه اظهار داشت: مدیران رسانه استان در سطح دستاوردهای ملی در پخش اخبار و روشنگری مسئول هستند. سطح ارزیابی ما در حد ملی است و ما از روشنگری‌های استانی اطلاعاتی نداریم.


وی گفت: در دستاوردهای استانی، مردم باید شیرینی آن دستاورد را بچشند، یکی از درمان‌ها برای این کار این است که مردم تصاویر دستاوردها را ببینند.

سخنگوی دولت در ادامه گفت: شما روابط عمومی‌ها باید صدای دولت در استان‌ها باشید و روشنگری برای مردم را فعال کنید و هم اینکه صدای دستاوردهای استانی در کل کشور باشید.

کد خبر: ۱۶۵٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha