۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
صعود قیمت لایت کوین می تواند ادامه داشته باشد| آیا خرید لایت کوین منطقی است؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

صعود قیمت لایت کوین می تواند ادامه داشته باشد| آیا خرید لایت کوین منطقی است؟

پیش‌بینی قیمت لایت‌کوین حداقل برای کوتاه‌مدت صعودی بوده که دلیل آن، پیشرفت قیمت مناسب این رمزارز طی روزهای گذشته بوده است.

به گزارش بازار، پیش‌بینی قیمت لایت‌کوین حداقل برای کوتاه‌مدت صعودی بوده که دلیل آن، پیشرفت قیمت مناسب این رمزارز طی روزهای گذشته بوده است. قیمت توکن LTC پس از جلسه کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا افزایش یافته و اکنون روی ۶۲.۹۰ دلار معامله می شود.

پس از رد شدن از سطح قیمت ۶۱.۸۰ دلار، قیمت به ۵۱.۹۶ دلار بازگشت. با این حال، این کاهش توسط معامله گران نوسانگیر خریداری شد و اکنون لایت کوین در بازه زمانی چهار ساعته، به بالاترین حد خود رسیده است.

بازار کریپتو با اعلام خبر فدرال رزرو آمریکا از تصمیم به افزایش نرخ بهره ۷۵ واحد، پایه سبز شد. پاسخ بازار حاکی از آن است که افزایش نرخ سود بانکی اخیر، از قبل قیمت گذاری شده است.

با این وجود، به دلیل تغییر ناگهانی در ساختار بازار، به نظر می رسد پیش بینی قیمت لایت کوین در بازه زمانی بلند مدت تر صعودی باشد.

طبق اخبار لایت کوین، اجلاس لایت کوین ۲۰۲۲ قرار است در ۲۱ و ۲۲ اکتبر در لاس وگاس برگزار شود. این پروژه در توییتر رسمی خود از شرکت بسیاری از سخنرانان برجسته در این اجلاس خبر داده است.

پیش بینی قیمت لایت کوین

صعود قیمت لایت کوین می تواند ادامه داشته باشد| آیا خرید لایت کوین منطقی است؟

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت لایت کوین، شکست الگوی گُوِه متقارن را به تصویر می‌کشد. این ارز پس از شکست قیمت پیش از ۱۵ درصد اصلاح، به بالای ۶۱.۸۰ دلار رسید. با این حال، به نظر می رسد لایت کوین از افزایش قیمت بیشتر عقب نشینی کرده و قیمت از سطح بالاترین سطح شکسته شده است.

در زمان نگارش این گزارش، قیمت با مقداری مقاومت در ناحیه فیبوناچی ۰.۶۱۸-۰.۶۵ مواجه است. بنابراین، پیش‌بینی قیمت ۷۵ دلار لایت‌کوین در صورت بازپس‌گیری این سطح، به زودی تأیید می‌شود.

با این حال، به دلیل افزایش نوسانات بازار، حد ضرر باید زیر سقف ۵۸.۹۸ دلار در نظر گرفته شود. علاوه بر این، پیش از گشودن هرگونه موقعیت معاملاتی برای هر یک از آلتکوین ها، حتما روند قیمت بیت کوین را نیز به صورت همزمان مد نظر قرار دهید.

کد خبر: ۱۶۴٬۹۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha