۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
ادامه افزایش قیمت توکن «ماتیک» پلی گان| آیا روند ماتیک صعودی شده است؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه افزایش قیمت توکن «ماتیک» پلی گان| آیا روند ماتیک صعودی شده است؟

پیش‌بینی قیمت توکن ماتیک پلی گان همچنان صعودی بوده و پس از شکستن پرچم صعودی، قیمت به سمت افزایش در حرکت است.

به گزارش بازار، پیش‌بینی قیمت توکن ماتیک پلی گان همچنان صعودی بوده و پس از شکستن پرچم صعودی، قیمت به سمت افزایش در حرکت است. در زمان نگارش این گزارش، ارز دیجیتال ماتیک با قیمت ۰.۸۸ دلار در بازار معامله می شود که قیمت آن طی ۲۴ ساعت گذشته ۹.۱ درصد افزایش یافته است. بازارهای کریپتو بلافاصله پس از اعلام فدرال رزرو برای افزایش ۷۵ واحدی نرخ پایه، سبز شدند که نشان از آمادگی بازار برای این افزایش نرخ بهره بانکی بود.

قیمت پلی گان نیز بهبود فوق العاده ای را از زمان کاهش قیمت به پایین ترین حد خود یعنی ۰.۳۱ دلار در ماه ژوئن ثبت کرده است. قیمت در ماه جولای به ۰.۹۸ دلار افزایش یافت اما بلافاصله عقب نشینی کرد. اگرچه قیمت ماتیک طی ۲۴ ساعت گذشته بهبود چشمگیری را نشان داده، اما باید توجه داشت که قیمت هنوز از خط روند عبور نکرده است.

پیش بینی قیمت ماتیک

ادامه افزایش قیمت توکن «ماتیک» پلی گان| آیا روند ماتیک صعودی شده است؟

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت ماتیک نشان می دهد که قیمت پس از رسیدن به سطح ۰.۹۸ دلار عقب نشینی کرده است. نهایتا به ۰.۷۲ دلار کاهش یافت. دلیل این اصلاح، شکست قیمت به زیر پرچم گاوی بود. اگر قیمت به بالای ۰.۸۹ دلار برسد، انتظار می‌رود ماتیک صعود دیگری را تجربه نماید.

اگر عدد ۰.۸۹ دلار بازیابی شود، آنگاه قیمت می تواند خیلی زود به ۱.۱۰ دلار افزایش یابد. با این حال، این پیش‌بینی قیمت ماتیک به ثبات قیمت بیت‌کوین نیز بستگی دارد. همچنین، در ۱.۱۰ دلار، قیمت ممکن است با مقداری مقاومت مواجه شود.

کد خبر: ۱۶۴٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha