۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
ماجرای بدهی بانکی ۵ هزار میلیارد تومانی یک‌ تولیدکننده از زبان رئیس دستگاه قضا
در نشست با بخش خصوصی عنوان شد؛

ماجرای بدهی بانکی ۵ هزار میلیارد تومانی یک‌ تولیدکننده از زبان رئیس دستگاه قضا

بوشهر- رئیس قوه قضائیه گفت: فردی اکنون ۵ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی دارد که بخشی از تسهیلات را صرف تولید کرده و بخش زیادی را زمین خریده که ارزش زمین ده برابر شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای عصر امروز در نشست با فعالان بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان در استان بوشهر اظهار داشت: پرداخت تسهیلات بانکی باید با ضوابط لازم انجام شود تا بازپرداخت آنها با مشکل مواجه نشود.

وی با اشاره به مشکلات چندوجهی بانک‌ها و تسهیلات بانکی افزود: تسهیلات باید در جای خود هزینه شود و اینکه کسی وام‌ را به عنوان تولید کننده بگیرد و سپس با آن زمین و ملک بخرد به هیچ عنوان صحیح نیست.

رئیس دستگاه قضا با ذکر یک‌ مورد از دریافت کنندگان تسهیلات بانکی که در جای خود صرف نشده خاطر نشان کرد: فردی اکنون بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی دارد که بخشی از تسهیلات را صرف تولید کرده و بخش زیادی را زمین خریده که ارزش زمین ده برابر شده و اگر تحت تعقیب بخاطر بدهی بانکی قرار گیرد، می‌گوید چون تولیدکننده هستم نباید تحت تعقیب قرار گیرم.

محسنی اژه ای در بخش دیگری از سخنان خود خواستار حمایت از مدیران توانمند و کارآمد شد و افزود: مدیرانی که بهره‌ولی و کیفیت تولید را افزایش می‌دهند باید حمایت شوند.

وی بر لزوم تسهیل شرایط برای بخش خصوصی شد و گفت: اگر بخش خصوصی تقویت شود، تولید و کسب و کار رونق می‌گیرد و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

رئیس قوه قضاییه یادآور شد: اتحادیه ها باید ورود برجسته‌تری در میدان داشته باشند تا کارایی بیشتر شود.

کد خبر: ۱۶۴٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha