۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
یک هزار و ۶۰۱ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران همدان پرداخت شد
مدیرکل غله استان همدان:

یک هزار و ۶۰۱ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران همدان پرداخت شد

همدان - بکایی، مدیرکل غله‌ و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: تاکنون یک هزار و ۶۰۱ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان گندمکار استان همدان پرداخت شده که معادل ۵۵ درصد کل مطالبات است.

سیدمسعود بکایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مطالبات کشاورزانی که تا تاریخ ۲۶ تیرماه اسناد تحویل گندم آنها به بانک کشاورزی ارسال شده، پرداخت شده است، گفت: تاکنون ۲۱۸ هزار و ۴۱۰ تن گندم از کشاورزان استان همدان خریداری شده است، گفت: به مناسبت سفر رئیس جمهور به استان همدان، علاوه بر یک هزار میلیارد تومان واریزی قبل مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر برای تسویه مطالبات کشاورزان استان همدان پرداخت شد.

مدیرکل غله‌ و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: ۲۳۶ هزار و ۴۰۷ تن محصول تولیدی کشاورزان استان همدان از آغاز فرآیند خریدتضمینی گندم (ابتدای تیرماه) تا روز گذشته خریداری شده است.

بکایی اظهار داشت: کشاورزان شهرستان رزن با ۶۵ هزار و ۷۹۶ تن بیشترین میزان گندم تولیدی را به مراکز خرید تضمینی در استان تحویل داده اند و شهرستان نهاوند نیز با ۵۳ هزار و ۵۶۸ تن گندم خریداری شده در رده دوم قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۵۲ مرکز خرید تضمینی گندم در استان همدان ایجاد شده است، گفت: از این تعداد دو مرکز خرید به‌ صورت دولتی و مابقی مراکز مربوط به بخش خصوصی و مباشرین تعاونی روستایی و کارخانجات آرد فعال هستند.

کد خبر: ۱۶۴٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • یه کشاورز US ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      1 0
      چرا باید این همه پول گندم دیر پرداخت میشود . میدانید حق‌الزحمه کمپاین وکرایه حمل چقدره کشاورز بااین گرانی از کجا باید پرداخت کند. بخصوص کندم بذری که دیری نخواهید کشید با قیمتی گزاف بمردم میفروشید . بجای عذر خواهی دارین افتخار هم میکنید.دولت یکریال به هرکه بده یه روزه بهره اش میخواهد
      • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
        0 0
        بخدا گیر کردیم امسال که گندم دادیم دولت