۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
واردات برنج در زمان برداشت محصول، ظلم به کشاورزان است
نماینده مردم بابلسر در مجلس:

واردات برنج در زمان برداشت محصول، ظلم به کشاورزان است

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس خواستار لغو مصوبه غیرقانونی اخیر دولت برای واردات برنج در زمان برداشت یعنی از اول مرداد تا پایان آبان شد.

به گزارش بازار، علی اصغر باقرزاده در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۵ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن انتقاد از مصوبه غیرقانونی اخیر دولت مبنی بر واردات برنج در زمان برداشت، گفت: مدعیان قانونگرایی و مدعیانی که می‌گویند به توصیه و فرامین رهبری توجه می‌کنند آیا از قانون منع واردات برنج از مرداد تا پایان آبان اطلاعی ندارند و آیا توصیه‌ها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب از محصولات داخلی را نشنیده‌اند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این چه ظلمی است که علیه کشاورزان می‌شود در حالی که افزایش هزینه تولید، افزایش قیمت سم، کود، افزایش دستمزد و افزایش چندین برابری آب‌بهای کشاورزی و همچنین مشکل تهیه سوخت که همچنان ادامه دارد را دارند.

وی ادامه داد: در حالی که امسال افزایش تولید داشتیم، آیا این پاداش کشاورزان است؟ آیا کار شما حمایت از دلالان نبوده و به نفع آنها و به ضرر تولیدکنندگان نیست.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در پایان خاطر نشان کرد: ضروری است اقدام عاجل و فوری در جلوگیری از واردات برنج صورت گیرد و هیأت رئیسه مجلس نیز این درخواست را پیگیری کند.

کد خبر: ۱۶۴٬۵۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha