۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
وزیر آموزش و پرورش در اجرای قانون رتبه بندی معلمان تسریع کند
نماینده مردم دشتی در مجلس:

وزیر آموزش و پرورش در اجرای قانون رتبه بندی معلمان تسریع کند

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای قانون رتبه بندی معلمان و تعیین تکلیف استخدام معلمان خرید خدمت، پیش دبستانی ها را هر چه سریعتر پیگیری کنید.

به گزارش بازار، غلامحسین کرمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۵ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک به مناسبت سالروز عملیات مرصاد در تذکری خطاب به وزیر صمت گفت: چه نظارتی بر سوءاستفاده برخی تولیدکنندگان و کارخانجاتی دارید که قیمت محصولات را افزایش داده و اینگونه به جان مردم افتاده اند؟ گزارشی از برخوردهای شما به گوش نمی رسد!

نماینده مردم دستی و تنگستان در مجلس یازدهم در تذکر به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در اجرای قانون رتبه بندی معلمان و تعیین تکلیف استخدام معلمان خرید خدمت، پیش دبستانی ها و... شد.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در راستای فراهم کردن بستر لازم برای صادرات محصولات مازاد منطقه دشتی و تنگستان مانند گوجه فرنگی، خرما، هندوانه و تنباکو اقدامات جدی صورت دهید. همچنین اجرای بیمه صیادان ضرورت دارد.

کرمی ضمن تاکید بر توجه جدی به معیشت بازنشستگان و جدی گرفتن درخواست آنها مبنی بر همترازی حقوق گفت: برای قانون ساماندهی مبادلات مرزی و تجارت مرزنشینی، اقدامات جدی صورت گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر نفت گفت: چه برنامه ای برای فعال کردن منطقه پارس شمالی در تنگستان دارید.

کد خبر: ۱۶۴٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha