۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
۴۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان سمنان پرداخت شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۴۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان سمنان پرداخت شد

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان با بیان اینکه تاکنون ۴۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان پرداخت شده است، گفت: روند اعطای تسهیلات از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور نیز ادامه دارد.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه روند پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی در استان سمنان، مناسب است، تاکید کرد: بانک های عامل خوشبختانه همراهی خوبی را با واحد های تولیدی در بخش های مختلفی صنعتی، کشاورزی و ... دارند.

وی با بیان اینکه واحد هایی که در مقوله تامین مواد اولیه مشکل دارند، درخواست هایشان را به کارگروه رونق تولید استان ارائه و برای رفع مشکل شان اقدام می شود، افزود: در همین راستا دامدار کارت یا ارائه تسهیلات به دامداران برای تامین علوفه اولیه مورد نیاز دام ها نیز مد نظر قرار دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه در آخرین جلسه ستاد رونق تولید استان ۳۴ پروژه مصوب شد که با ارائه تسهیلات و تسهیلگری بتوانند تولید خودشان را رونق دهند، گفت: بانک های عامل خوشبختانه اعلام آمادگی کردند تا به این ۳۴ طرح مصوب در استانداری سمنان، ارائه تسهیلات کنند.

هاشمی بیان کرد: تسهیلات از محل تبصره ۱۸ ماده اشتغال و تولید و هم از محل مصوبات ریاست جمهور، به خوبی پیش بینی شده و واحد های تولیدی استان از آنها بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه در استان سمنان تاکنون ۴۲۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه موسوم به تولید و اشتغال پرداخت شده است، افزود: گفت: استان سمنان در این زمینه در زمره استان های پیرو حساب می شود.

کد خبر: ۱۶۴٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha