۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان جنوبی پرداخت شد
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان جنوبی پرداخت شد

بیرجند- اشرفی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از پرداخت ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۹۹ واحد تولیدی استان خبر داد.

جواد اشرفی در گفت و گو با بازار با اشاره به واحدهای راکد در خراسان جنوبی بیان کرد: باید واحدهایی که در حوزه نقدینگی و سرمایه در گردش با مشکل مواجه هستند شناسایی و مشکلات آنها احصا شود.

وی ادامه داد: همچنین با حضور استاندار در سفرهای شهرستانی مسائل و مشکلات مربوطه به واحدهای تولیدی در حال احصا، پیگیری و رفع است.

اشرفی با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی بیان کرد: برای اعتبار مورد نیاز واحدهای تولیدی از تسهیلات تبصره ۱۸ و ۱۶ باید استفاده شود.

وی افزود: تسهیلات تبصره ۱۶ بیشتر برای واحدهای خرد و کارگاهی و از محل تبصره ۱۸ تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت می‌شود.

اشرفی بیان کرد: از محل تسهیلات بند «الف» تبصره ۱۸ قانون بودجه ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۹۹ واحد تولیدی استان پرداخت شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: ۲۸۹ طرح به مبلغ ۲۴۱ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده و در مرحله پرداخت قرار دارد.

کد خبر: ۱۶۴٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha