۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
املاک محکومان رامک خودرو در مرحله مزایده
رئیس کل دادگستری استان تهران خبر داد

املاک محکومان رامک خودرو در مرحله مزایده

القاصی مهر، رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: املاک محکومان رامک خودرو شناسایی شده و در مرحله کارشناسی برای قیمت‌گذاری و مزایده قرار دارد.

به گزارش بازار، علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری تهران درباره آخرین وضعیت پرونده رامک خودرو گفت: رأی پرونده رامک خودرو صادر شده و در مرحله اجرای احکام قرار دارد و بخش عمده‌ای از اموال محکومان هم شناسایی شده است.

وی ادامه داد: رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب و دادستان تهران پیگیر هستند تا بتوانیم مطالبات و خسارات مال باختگان را استیفا کنیم.

رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: املاک محکومان شناسایی شده و در مرحله کارشناسی برای قیمت‌گذاری و مزایده قرار دارد و امیدواریم بتوانیم با فروش آنها، حقوق مال باختگان را پرداخت کنیم.

پیش از این نیز القاصی مهر شناسایی اموال محکوم‌علیه، هماهنگی در جهت فروش اموال محکوم‌علیه، تسریع و هماهنگی در پرداخت مطالبات طلبکاران و پرداخت بر اساس استحقاق را چهار اولویت مجموعه قضایی استان تهران در پرونده کثیرالشاکی موسوم به رامک‌خودرو عنوان کرده بود.

القاصی مهر دوم خرداد امسال در دیدار با تعدادی از نمایندگان پرونده رامک‌خودرو برای تسریع در احقاق حقوق مال باختگان به محمدرضا صاحبی پسندیده معاون قضایی دادگستری کل استان تهران دستور داده بود به احصاء موانع و چالش‌های موجود در مسیر اجرای مصوبات پرونده رامک‌خودرو اقدام کند.

رئیس کل دادگستری استان تهران به علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران نیز ماموریت داده بود تا در اسرع وقت با همکاری و هماهنگی محاکم عمومی و انقلاب تهران به تعیین تکلیف اموال محکوم‌علیه و پرداخت مطالبات شکات اقدام کند.

کد خبر: ۱۶۴٬۱۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha