۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
۳۰۰ کاروان اردوگاه دکل‌های حفاری بازسازی شد
سرپرست مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری:

۳۰۰ کاروان اردوگاه دکل‌های حفاری بازسازی شد

سرپرست مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران از تعمیر اساسی و بازسازی ۳۰۰ کاروان اردوگاه دکل‌های حفاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمدمهدی اولی‌پور روز یکشنبه (دوم مردادماه) ‌ در این‌ باره گفت:‌ این تعداد کاروان‌ها (کانکس) در ۶ ماه گذشته نوسازی و از نظر امکانات تجهیز شد.

وی این مطلب را در بازدید جمعی از رؤسا و مسئولان ستادی واحدهای تعمیرات ساختمان، کمیسیون مناقصات، امور مالی، حسابداری، خدمات غذایی و اردوگاه‌های حفاری و روابط عمومی از روند بازسازی کاروان‌ها عنوان کرد.

سرپرست مدیریت خدمات شرکت افزود:‌ به‌سبب جابه‌جایی‌های پیاپی دکل‌های حفاری در اقصی نقاط کشور و شرایط آب و هوایی، کاروان‌ها به‌مرور زمان مستهلک‌ می‌شوند و نیاز به تعمیر اساسی دارند.

اولی‌پور با این توضیح که‌ میانگین طول عمر استاندارد یک کاروان تا رسیدن به شرایط بازسازی پنج سال است، اظهار کرد:‌ از ابتدای امسال تاکنون کاروان‌های‌ چهار دکل حفاری در اداره تعمیرات ساختمان بازسازی شده است.

وی گفت: ‌اولویت بازسازی کاروان‌ها در موقعیت‌های عملیاتی، کاروان‌های مستقر در کمپ‌های حفاری از جمله اقامتی، آشپزخانه‌ها، سرچاهی و سرویس‌های بهداشتی است و در اجرای این پروژه، تعمیرات و تعویض اسکلت فلزی دیواره‌ها، شاسی کف، رنگ‌آمیزی، کف‌سازی با ورق‌های آلومینیومی و تعمیرات سامانه برق در دستور کار بوده است.

واحد تعمیرات ساختمان شرکت ملی حفاری دارای ۲۳۲ نیروی شاغل شامل کاردان، کارشناس و متخصص است که کار خدمات‌رسانی و بازسازی، تعمیرات و نگهداری دکل‌های حفاری، منازل سازمانی، واحد خدمات رفاهی، واحدهای عملیاتی و ساختمان‌های اداری شرکت را به‌عهده دارد.

کد خبر: ۱۶۴٬۰۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha