۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
وصول مالیات در گلستان ۲۹ درصد افزایش یافت
مدیرکل امور مالیاتی گلستان:

وصول مالیات در گلستان ۲۹ درصد افزایش یافت

گرگان- مدیرکل امور مالیاتی گلستان با بیان اینکه سال گذشته۵۲۲ میلیارد تومان مالیات در استان وصول شد، گفت: وصول مالیات در گلستان طی سال گذشته نسبت به سال ۹۷ حدود ۲۹ درصد افزایش یافته است.

علی اصغر هزارجریبی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در قانون بودجه سال گذشته میزان درآمد عمومی استان ۶۷۲ میلیارد تومان تعیین شده بود که سهم درآمدهای مالیاتی استان۸۳ درصد از این میزان بود.

وی افزود: مطابق قانون بودجه سال گذشته باید ۵۵۶ میلیارد تومان مالیات در گلستان وصول می‌شد که ۵۲۲ میلیارد تومان آن محقق شد.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان با یادآوری اینکه در سال ۹۷ حدود ۴۲۷ میلیارد تومان مالیات در استان وصول شد، از افزایش ۲۹ درصدی وصول مالیات طی سال گذشته نسبت به سال ۹۷ خبر داد.

وی با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد اظهارنامه تسلیم شده مشاغل به صورت توافقی و قطعی انجام شده است، ادامه داد: از ۵۲۲ میلیارد تومان مالیات وصول شده سال گذشته ۳۵۳ میلیارد تومان از منابع مالیات مستقیم و ۱۹۹ میلیارد تومان از بخش منابع غیرمستقیم تأمین شده است.

هزارجریبی تصریح کرد: در واقع ۶۴ درصد از مالیات وصولی گلستان طی سال گذشته از منابع مستقیم و ۳۶ درصد از بخش منابع غیرمستقیم تأمین شده است.

کد خبر: ۱۶٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha