۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
قطع برق ۴۳ اداره و بانک در استان همدان
مدیرعامل شرکت برق همدان اعلام کرد:

قطع برق ۴۳ اداره و بانک در استان همدان

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به بازدید از ادارات و واحدهای تجاری استان همدان، از قطع برق ۴۳ اداره و بانک در استان همدان خبر داد.

به گزارش بازار؛ علی سهرابی بیدار با اشاره به بازدید از ادارات و واحدهای تجاری استان همدان، گفت: تاکنون از یک هزار و ۷۹۰ اداره، یک هزار و ۳۲۰ مورد بازدید شده که در این راستا ۳۴۳ تذکر شفاهی و ۹۸ اخطار کتبی صادر و در مجموع برق ۴۳ اداره و بانک نیز قطع شده است و ۲۱ اداره هم تعهد کتبی داده‌اند.

وی افزود: از ۹۲ هزار و ۶۶۳ واحد تجاری، ۱۵ هزار و ۳۲۰ واحد بازدید شده که سه هزار و ۱۱۷ مورد اخطار شفاهی گرفتند و ۲۷۱ اخطار کتبی صادر شد و ۳۸ مورد منجر به قطع برق شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به برنامه‌های اجرایی کنترل پیک ۱۴۰۱ بیان کرد: برگزاری کارگاه مدیریت مصرف برای ائمه جماعات و روحانیون به منظور استفاده از ظرفیت این بخش در ترویج فرهنگ صرفه‌جویی، مکاتبه با ادارات مربوطه در خصوص اجرای برنامه‌های پاسخگویی بار، مکاتبه و تشکیل جلسه با کشاورزان و نظام صنفی کشاورزی از جمله اقدامات بوده است.

وی ادامه داد: یک سوم بار مصرفی انرژی در فصل تابستان بار برودتی و وسایل سرمایشی است که امید است مردم همراهی داشته باشند و دمای ۲۵ درجه را رعایت کنند.

کد خبر: ۱۶۳٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha