۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان نظام سلامت؛ خط قرمز وزارت بهداشت
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تاکید کرد

پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان نظام سلامت؛ خط قرمز وزارت بهداشت

­معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در جلسه با رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان نظام سلامت را از اولویت‌ها و خط قرمز وزارت دانست.

به گزارش بازار، بهروز رحیمی در نشست با دریا لعل رئیس امور و هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تامین امنیت شغلی، پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارکنان نظام سلامت از مهم‌ترین و بااهمیت‌ترین موضوع‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع است که سازمان برنامه‌وبودجه کشور باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان این‌که کارکنان خدوم وزارت بهداشت با همه‌ی توان تلاش کرده‌اند که امنیت سلامت جامعه را حفظ کنند، گفت: اهمیت، ارزش و جایگاه مدافعان سلامت در دوران همه‌گیری ویروس کرونا به‌وضوح نمایان شد و آنان بدون هیچ چشم‌داشتی برای حفظ امنیت سلامت جامعه کوشیدند.

بهروز رحیمی تاکید کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص امنیت شغلی کارکنان نظام سلامت، تلاش برای اخذ مجوزهای لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه دارد که البته به‌موازات پیگیری این مهم، درخواست مجوز استخدام نیروی انسانی در وزارت بهداشت در سال جاری به سازمان‌های ذی‌ربط ارائه شده است که در حال گذراندن مراحل اداری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت همچنین گفت: موضوع تبدیل وضعیت کارکنان نظام سلامت و همچنین اخذ مجوز استخدام، نیازمند پست سازمانی و ردیف بودجه است که در همین راستا وزارت بهداشت بیش از ۲۳۰ هزار پست بلاتصدی دارد که در صورت صدور مجوز، مانعی برای اختصاص پست سازمانی نخواهد بود.

رحیمی خاطرنشان کرد: حوزه سلامت را باید با نگاهی ویژه موردتوجه قرار داد و تأمین نیروی انسانی در این حوزه را در راستای قوانین و مقررات تا حصول نتیجه‌ای مطلوب دنبال خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۶۳٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha